AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Både jeg og kona har det slik. Lørdag er vi stort sett oppe hele dagen, pga ærender etc. Men på søndager sover vi gjerne en eller to timer fra kl. 13 - 15. Føler det er litt rart, unødvendig, burde ikke være behov for det? Eller er det flere som gjør det samme? Anonymkode: 4335c...192
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Det er ikke vanlig for meg. Hvis jeg kjenner at jeg må ha en powernap så er det gjerne i ukedagene. Anonymkode: 2f367...0f8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Både jeg og kona har det slik. Lørdag er vi stort sett oppe hele dagen, pga ærender etc. Men på søndager sover vi gjerne en eller to timer fra kl. 13 - 15. Føler det er litt rart, unødvendig, burde ikke være behov for det? Eller er det flere som gjør det samme? Anonymkode: 4335c...192 I helgen bruker jeg ikke vekkeklokke, men jeg legger meg stort sett til samme tid som i ukedagene, med mindre det er noe festligheter på gang. Dermed våkner jeg stort sett på rutine, kanskje en time eller to senere enn alarmen normalt. Anonymkode: 193d4...aad
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke vanlig for meg. Hvis jeg kjenner at jeg må ha en powernap så er det gjerne i ukedagene. Anonymkode: 2f367...0f8 Samme her. På ukedagene blir det lite søvn, og jeg trenger gjerne litt ekstra på ettermiddag/kveld. Mens i helgen sover jeg til jeg er utvhilt, og trenger ikke mer søvn etterpå. Anonymkode: 72382...de7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: I helgen bruker jeg ikke vekkeklokke, men jeg legger meg stort sett til samme tid som i ukedagene, med mindre det er noe festligheter på gang. Dermed våkner jeg stort sett på rutine, kanskje en time eller to senere enn alarmen normalt. Anonymkode: 193d4...aad Oioi, jeg leste helt feil, beklager dette innlegget! Men nei, jeg sover ikke på dagen, det har en tendens til å ødelegge for døgnrytmen min ellers. Anonymkode: 193d4...aad
powerpuffen Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Jeg sover når kroppen ber om det. Hvis jeg har behov for å sove litt på formiddagen i helgene, så gjør jeg det. Som regel skjer bare dette på fredager etter jobb, for da er jeg så sliten... I helgene sover jeg uten alarm, og legger meg maks en time senere enn hva jeg ellers ville gjort, og sover da til jeg våkner. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Det er helt vanlig for meg ☺️ Anonymkode: da916...210 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Mannen min tar seg nesten alltid en hvil på et par timer ila dagen... Jeg gjør det så og si aldri, da må det være noe spesielt. For meg er det en uting, synes det blir slapt, og det ødelegger for dagen min (om jeg sover på dagtid altså, ikke han). Føler meg også dårlig og uggen en god stund etterpå. Men mannen kommer fra et land der de er vant med "siesta" midt på dagen, så... mulig det har noe med det å gjøre.. Anonymkode: 8faa5...454
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Det er i helga man har ro i kroppen da og da kan det være godt å bare sovne på sofaen litt. I uka har hvertfall jeg så mye stress i kroppen at å sove på dagen er utenkelig. Anonymkode: 04f40...f55 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 Det varierer veldig, hender seg vi sovner på sofaen en liten stund etter en del aktivitet på morgenen i helgene, men nå har jo vi aldri tid til en powernap etter jobb/før leggetid i ukedagene 😅 Anonymkode: e9297...6f7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 Jeg synes det hørtes deilig ut 😊 Jeg og mannen kan også finne på å gjøre det, slapper av, koser og har gode samtaler i sengen, så sover vi en time eller to. Ellers er livet så hektisk, det er viktig at kroppen får hvile 😊 Anonymkode: b7a34...a4b 3
Gekko Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 Sover aldri på dagen med mindre jeg er skikkelig syk og har høy feber. Har aldri tid til det.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Både jeg og kona har det slik. Lørdag er vi stort sett oppe hele dagen, pga ærender etc. Men på søndager sover vi gjerne en eller to timer fra kl. 13 - 15. Føler det er litt rart, unødvendig, burde ikke være behov for det? Eller er det flere som gjør det samme? Anonymkode: 4335c...192 Ja, det er normalt for meg hver dag hele uka. Blir 50 år. Føler meg som en pensjonist! Anonymkode: 47280...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå