AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Hva tenker dere om disse støvlettene? Kan jeg bruke de til skjørt og kjoler? (Alle mine kjoler/ skjørt er knelange og lange. -kvinne 45- Anonymkode: 6aebf...9ed 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Absolutt....lange støvletter til skjørt/kjole er stilig. Anonymkode: 45de4...2d3 10
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Åååh, det er sånne jeg har leitet etter! Skulle ønske jeg hadde råd til dem... Det er så vanskelig finne disse fine, med rundt tupp, og tykk hæl, som er fine. Anonymkode: 1fce9...7e4 4
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Kjempefine støvletter. Så klart kan du gå med dem.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Liker ikke! Anonymkode: 721e5...20e 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Utrolig stilige støvletter, kjør på!! Anonymkode: 32dd7...5f6 6
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 De fineste jeg har sett på årevis! ☺️ 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Er det sant? Jeg er så usikker. Jeg er jo så kjedelig i klesveien ellers, derfor så usikker... Men er ikke helen litt for stor? Støvlettene går helt opp til like under kneskålen. De er ikke FOR sexy og vågale for meg? 🙄 Ts Anonymkode: 6aebf...9ed 1
Brunhilde Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 De var kjempefine! Go for it, sier jeg. 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sant? Jeg er så usikker. Jeg er jo så kjedelig i klesveien ellers, derfor så usikker... Men er ikke helen litt for stor? Støvlettene går helt opp til like under kneskålen. De er ikke FOR sexy og vågale for meg? 🙄 Ts Anonymkode: 6aebf...9ed Jeg vil ha så stor hæl. Det er stødigere gå med, og jeg får mindre vondt i føtter av slik hæl. Skoene alene er ikke for sexy eller vågal. Det er svarte enkle støvletter... Det er hva du har til som gjør om det blir sexy. Går du i jeans eller en hverdagskjole vil de se hverdagslige ut. Går du i en liten cocktail-kjole vil de kunne se sexy ut. Det som er så fint med sånne svarte, helt enkle og ikke prangende støveletter er at de kan se hverdagslige ut, de kan se sexy ut, de kan brukes til det meste, og de passer for damer i alle aldre. Anonymkode: 1fce9...7e4 9 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vil ha så stor hæl. Det er stødigere gå med, og jeg får mindre vondt i føtter av slik hæl. Skoene alene er ikke for sexy eller vågal. Det er svarte enkle støvletter... Det er hva du har til som gjør om det blir sexy. Går du i jeans eller en hverdagskjole vil de se hverdagslige ut. Går du i en liten cocktail-kjole vil de kunne se sexy ut. Det som er så fint med sånne svarte, helt enkle og ikke prangende støveletter er at de kan se hverdagslige ut, de kan se sexy ut, de kan brukes til det meste, og de passer for damer i alle aldre. Anonymkode: Takk for utfyllende og godt svar. Har bestemt meg for å beholde de, så nå må jeg bare tørre å ta de på meg 🙄😅 #hilsen ts- en vanligvis grå mus i klesveien, men nå med kule støvletter# 😁😁 Anonymkode: 6aebf...9ed 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 Jeg synes disse var blodharry. Regelrett grusomme. Anonymkode: 9cde0...461 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg synes disse var blodharry. Regelrett grusomme. Anonymkode: 9cde0...461 Takk for svar. Men jeg liker de allikevel, tror skjørt og kjoler blir finere med disse støvlettene enn sneakers Ts Anonymkode: 6aebf...9ed 6 1
Kipling Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva tenker dere om disse støvlettene? Kan jeg bruke de til skjørt og kjoler? (Alle mine kjoler/ skjørt er knelange og lange. -kvinne 45- Anonymkode: 6aebf...9ed Fine de, men forsiktig med hva du kombinerer dem med da jeg tror de lett kan bli litt cougar-aktig med feil ting til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Takk for utfyllende og godt svar. Har bestemt meg for å beholde de, så nå må jeg bare tørre å ta de på meg 🙄😅 #hilsen ts- en vanligvis grå mus i klesveien, men nå med kule støvletter# 😁😁 Anonymkode: 6aebf...9ed Jeg ville startet med "grå mus" klær 😛 til hverdag ville jeg brukt de med jeans og en helt enkel genser. Eller en nedtonet kjole. Når du blir vant til dem, og mer komfortabel, så kan du begynne style litt mer Det vil nok føles pyntet ut i starten, hvis du er vant med sneakers eller enkle skoletter. Jeg gjorde lignende med blazer! Følte meg alt for stivpyntet eller formell etter jeg hadde kjøpt min første. Men begynte bruke den til jeans, sneakers og enkle topper først, så jeg ble vant til den. Etterhvert stylet jeg mer uten at jeg følte meg overpyntet! Nå elsker jeg allsidigheten med blazer! Anonymkode: 1fce9...7e4 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Men jeg liker de allikevel, tror skjørt og kjoler blir finere med disse støvlettene enn sneakers Ts Anonymkode: 6aebf...9ed Det finnes da andre typer skotøy enn sneakers og horestøvletter. Anonymkode: 9cde0...461 2
Aureka Skrevet 15. januar 2023 #18 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes da andre typer skotøy enn sneakers og horestøvletter. Anonymkode: 9cde0...461 Du må ha en særdeles dårlig dag. Håper det er dagen og ikke livet ditt som er dårlig. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #19 Skrevet 15. januar 2023 Aureka skrev (2 minutter siden): Du må ha en særdeles dårlig dag. Håper det er dagen og ikke livet ditt som er dårlig. TS spør hva folk synes om støvlettene. Trodde det var meningen at man skulle svare ærlig. Anonymkode: 9cde0...461 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #20 Skrevet 15. januar 2023 Aureka skrev (6 minutter siden): Du må ha en særdeles dårlig dag. Håper det er dagen og ikke livet ditt som er dårlig. Må da være lov å si hva man synes. Jeg er litt sånn med angående disse. Vil ikke kalle dem horestøvletter, men de er veldig sånn damete på åttitallsmåten. Vet også at jeg kanskje hadde kjøpt disse selv for tjue år siden. Hvis TS selv synes de er fine er vel det det viktigste? Anonymkode: e6f10...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå