AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #21 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg blander med cola zero (liker ikke vanlig cola) + noen dråper sitron. Eller med ananasjuice som du nevner. Kan også ta med ananas-saft, Fun light har vel en helt uten kalorier. Men jeg skjønner ikke poenget, for Malibu er jo omtrent som å drikke sukker 😛 Anonymkode: 35f6e...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #22 Del Skrevet 15. januar 2023 Leo skrev (7 minutter siden): Hva har det med saken å gjøre? Jeg tenker om du drakk det uten noe blandingsvann og slik Anonymkode: 9dc9d...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #23 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg blander med cola zero (liker ikke vanlig cola) + noen dråper sitron. Eller med ananasjuice som du nevner. Kan også ta med ananas-saft, Fun light har vel en helt uten kalorier. Men jeg skjønner ikke poenget, for Malibu er jo omtrent som å drikke sukker 😛 Anonymkode: 35f6e...1da Da prøver jeg cola zero. Men hvordan vil du forklare smaken med cola? Er digg liksom? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #24 Del Skrevet 15. januar 2023 Ville blandet det med sprite zero. Det smaker godt, søtt. Kokos. Sukker. Anonymkode: 75af2...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 15. januar 2023 #25 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenker om du drakk det uten noe blandingsvann og slik Anonymkode: 9dc9d...fa8 Jeg drakk det sikkert blandet med en eller annen form for sukkerholdig cola fordi det var det som var vanlig den gangen. Men at jeg ikke har drukket det på godt over 30 år sier vel sitt om smaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmuhu Skrevet 15. januar 2023 #26 Del Skrevet 15. januar 2023 Off kom på en rar ide som ingen før meg har kommet på: Hva med å drikke som du vil og heller trene det bort de dagene etterpå? 🍻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #27 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville blandet det med sprite zero. Det smaker godt, søtt. Kokos. Sukker. Anonymkode: 75af2...247 Så folk drikker det fordi det er så søtt? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #28 Del Skrevet 15. januar 2023 Leo skrev (4 timer siden): Jeg drakk det sikkert blandet med en eller annen form for sukkerholdig cola fordi det var det som var vanlig den gangen. Men at jeg ikke har drukket det på godt over 30 år sier vel sitt om smaken! Om man drikker en halvliter Malibu. Spyr man mon tro? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjollefyr Skrevet 15. januar 2023 #29 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg liker å blande malibu med bayliss og irsk whisky. 2 deler bayliss, 2 deler malibu og 1 del whisky. Rister det i shaker med is. Sil ut isbitene, strø litt tuttifrutti på skummet, og vipps har du en deilig dessert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 15. januar 2023 #30 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om man drikker en halvliter Malibu. Spyr man mon tro? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Godt mulig. Det er ekstremt søtt. Jeg smakte det for ikke så veldig lenge siden, og det var alt for søtt for min smak. Ts: ville gjort drinken mye mer syrlig enn cola og litt sitron. Hva med å lage den som en slags moijto? Med sprite zero eller club soda, lime(saft) og mynteblader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 15. januar 2023 #31 Del Skrevet 15. januar 2023 https://www.foodandwine.com/cocktails-spirits/rum/white-rum-cocktails Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #32 Del Skrevet 15. januar 2023 Lukter sololje med kokos. Anonymkode: 26350...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #33 Del Skrevet 15. januar 2023 Malibu er rent sukker fra før og ananasjuice er ikke såå intenst kalorimessig, jeg ville ha koset meg med å lage det jeg liker. Selv bruker jeg gjerne ananasjuice, blank Bacardi, Malibu og litt sitronjuice (for å balansere syre), tar alt på flaske og hiver i fryseren i et par timer, rister innimellom. Når det nærmer seg slushkonsistens er det helt herlig å drikke 😎 Anonymkode: 567b5...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #34 Del Skrevet 15. januar 2023 Man lager så klart skikkelige drinker med hvit rom. Pina colada, f.eks Anonymkode: 5f0dd...5e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #35 Del Skrevet 16. januar 2023 Hvorfor i all verden skal du drikke malibu hvis du ikke vet hvordan det smaker en gang? Malibu er en kokoslikør basert på rom. De fleste likører er basert på vodka. Og hvorfor noe med så mye sukker hvis du vil unngå sukker? Malibu har nesten dobbelt så mye sukker per liter som Coca-Cola og ananasjuice... En liter med malibu er 170 gram sukker. Men min favorittdrink med malibu er Malibu Piña Colada: 8 cl malibu saften av en halv lime en god dæsj kremfløte ananasjuice Rist malibu, limesaft og kremfløte i en shaker med isbiter. Sil drinken over i et høyt glass med isbiter. Fyll opp med ananasjuice. En annen god drink (shot) med malibu er Scooby Snack: 1 cl malibu 1 cl pisang ambon (bananlikør - så du kan også bruke creme de bananes) 1 cl midori (melonlikør) 1 cl ananasjuice pisket fløte Risk malibu, pisang ambon, midori og ananasjuice i en shaker med isbiter. Sil drinken over i et shotglass. Putt pisket fløte på toppen av drinken. Anonymkode: 765a1...476 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #36 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Malibu er rent sukker fra før og ananasjuice er ikke såå intenst kalorimessig, jeg ville ha koset meg med å lage det jeg liker. Selv bruker jeg gjerne ananasjuice, blank Bacardi, Malibu og litt sitronjuice (for å balansere syre), tar alt på flaske og hiver i fryseren i et par timer, rister innimellom. Når det nærmer seg slushkonsistens er det helt herlig å drikke 😎 Anonymkode: 567b5...2bf Er ananasjuice så mye bedre enn cola? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #37 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i all verden skal du drikke malibu hvis du ikke vet hvordan det smaker en gang? Malibu er en kokoslikør basert på rom. De fleste likører er basert på vodka. Og hvorfor noe med så mye sukker hvis du vil unngå sukker? Malibu har nesten dobbelt så mye sukker per liter som Coca-Cola og ananasjuice... En liter med malibu er 170 gram sukker. Men min favorittdrink med malibu er Malibu Piña Colada: 8 cl malibu saften av en halv lime en god dæsj kremfløte ananasjuice Rist malibu, limesaft og kremfløte i en shaker med isbiter. Sil drinken over i et høyt glass med isbiter. Fyll opp med ananasjuice. En annen god drink (shot) med malibu er Scooby Snack: 1 cl malibu 1 cl pisang ambon (bananlikør - så du kan også bruke creme de bananes) 1 cl midori (melonlikør) 1 cl ananasjuice pisket fløte Risk malibu, pisang ambon, midori og ananasjuice i en shaker med isbiter. Sil drinken over i et shotglass. Putt pisket fløte på toppen av drinken. Anonymkode: 765a1...476 Har du prøvd med cola eller sprite før? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #38 Del Skrevet 16. januar 2023 Lettmelk og masse isbiter 🤤🤤🤤 Anonymkode: e9454...051 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #39 Del Skrevet 16. januar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Har du prøvd med cola eller sprite før? Anonymkode: 9dc9d...fa8 Nei, hvis jeg skal drikke en simpel drink, så velger jeg ikke malibu som alkoholbase. Cola er jeg skeptisk til (kokos-cola? 🤢), men sitron- og limebrus bør funke greit. Skal jeg drikke simple drinker så drikker jeg: Lennart: xante (pærelikør basert på cognac) og 7up Skinny Bitch: dyr vodka (for eksempel crystal head) og farris billig vodka og energidrikk (ikke vits å kaste bort dyr vodka på sånne drinker fordi man kjenner knapt forskjellen) Cuba Libre: hvit eller lys rom og cola (mørk blir for tungt, synes jeg,) captain morgan og cola en billig whiskey (for eksempel Jack Daniel's) og cola Ellers er også gin og tonic veldig populær, men jeg er en såkalt supersmaker og kjenner bitre smaker bedre enn folk flest, så jeg klarer ikke å drikke sånne bitre drinker. Akkurat som at jeg ikke drikker øl eller kaffe heller. Altfor bittert. Hvis du ikke har shaker, så kan du bruke to store glass og helle fra det ene glasset til det andre noen ganger. Det blir ikke skikkelig ristet, men det er bedre enn ingenting. Ett stort tips er å lage drinkmiksen på forhånd (uten blandevannet og isbiter) og ha det i en flaske i fryseren. Alkohol har lavere frysepunkt enn vann, så drinkmiksen tiner fort så lenge det er nok alkohol i. Så er den bare deilig slush når du mikser drinkene på fest. Bonus at du ikke trenger isbiter og kan likevel nyte kald drink. Anonymkode: 765a1...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #40 Del Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 12.40): https://www.vinmonopolet.no/Land/England/Øvrige/Malibu/p/282001 Anonymkode: 9dc9d...fa8 Om det er engangstilfelle overlever du kaloriene i juicsen.Eller så dropper du batre alkoholen Anonymkode: 1557c...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå