Gå til innhold

Er det meningen at bakte makroner skal smake forskjellig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ser så fristende ut i flere forskjellige farger, men jeg ble skuffet da jeg smakte en snutt av alle.
Akkurat som marengstopper i fine farger; smaker søtt og akkurat det samme, alle sammen. Skuffet. :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve makronene smaker nok temmelig likt, men de skal (bør) vel ha forskjellig fyll, litt avhengig av farven? Ikke at jeg har verdens største erfaring med makroner, det er så mye annet jeg liker bedre.

Skrevet

De skal smake ulikt, og det er min erfaring med de. Som Pascal sa: " De skal være små BOMBER av ulike, fantastiske smaker".

Anonymkode: 11058...6f0

• Liker 1
Skrevet

Høh?

De har da forskjellig smak? Her må du ha vært særs uheldig.

Mine favoritter er sitron, kaffe og lakrissmak :) 

Eller - de kan jo selvfølgelig lages med ulike farger på kjeksene, og bruke samme vaniljefyllet eller noe på alle…? Men det er ikke vanlig.

Anonymkode: 4196b...56c

• Liker 3
Skrevet

Makroner er kjempekjedelige.. bare søtt. Takke meg til kokosmakroner i såfall. Når er de er bra, er det kjempegodt, og jeg er ikke spesielt begeistret for kokos. 

Skrevet

Det kommer nok an på kvalitet og pris, tenker jeg. Makroner med ulike smaker koster mer å produsere (og kjøpe) enn makroner med bare ulik konditorfarge.

Anonymkode: 6745a...282

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer nok an på kvalitet og pris, tenker jeg. Makroner med ulike smaker koster mer å produsere (og kjøpe) enn makroner med bare ulik konditorfarge.

Anonymkode: 6745a...282

Men selv billigste sort i frysedisken hos Rema har da ulike smaker og fyll?

Har aldri vært borti noen uten ulike smaker, og jeg velger stort sett alltid en makron til kaffekoppen der de har det.

Selv om jeg skjønner det er teoretisk sett mulig, så er det ikke vanlig at alle smaker likt. Ikke her i byen i hvert fall.

Anonymkode: 4196b...56c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...