Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett spørsmål angående min eks kjæreste. Vi møtes i sommer, og ble veldig fort forelska og gikk inn i ett forhold bare etter noen måneder. Han har hatt en par måneder, der han har vært veldig nede på grunn av jobb og ting som gjør han veldig sliten noe som gikk utover forholdet vårt mye.

Derfor gjorde vi det slutt, men har ikke klart og legge oss fra oss og har vært mye frem og tilbake at vi vil prøve og egentlig at vi skulle gi det en ny sjangse i 2023. Men på slutten av året ville han ikke, fordi han ville kunne etablere seg først og han mente han var alt for opptatt og at det ville han prioritere. 

I går var vi på ett arrangement der han kom. Han sa hei til meg, noe jeg ikke hørte så han hadde gått bort til venninna mi og hørt om jeg hadde blitt sjenert. Og da hadde venninna mine sagt «ja du får gå og snakke med hun da» og da mente han at jeg skulle gjøre det. 

Jeg var full, så ja jeg gjorde det. Så vi snakka. Jeg ble bare så lei meg av og se han og siden vi ikke har hatt noe helst form for kontakt på to uker, syntes jeg det var tøft. Først så snakka vi om at vi savna hverandre. Og at vi syntes det var tøft men og ikke snakka. Så tok han tak i meg og kyssa meg, sånn sikkelig. Så sto vi lenge og klina. Til slutt sier jeg at jeg elsker han, fordi ja det gjør jeg sikkelig. Så var han sånn «åhh» fordi han blir sånn. Så sa han at han elska meg også.

Litt senere begynner vi og snakke igjen, og da var han helt låst og mente han ikke elska meg og ikke hadde følelser. Noe han hadde sagt masse i sta. Videre står jeg og snakker med en kompis av han og da sier han at «ja, han har fortsatt følelser for deg» og at han hadde sagt det denne uken. Selv uten kontakt. Og at de hadde vedda 2000 kr i bilen, på at han ikke ble med meg hjem. Han var ganske full så jeg spør han om han vil bli med hjem, da sier han ja. Videre blir han borte og setter seg inni en bil og drar hjem til seg bare. Sikkert fordi han var full. 

Senere på kvelden bli kompisen hans og fetteren hans med oss videre på en fest, og dette får han vite. Men de guttene er jo kompiser av mine, så er ikke så rart. Senere før jeg skulle legge meg får jeg en snap av han, første snap på to uker. Der står det ingenting bare bilde av tv-en hans. Så svarer jeg, men på morgenen i dag har han kun åpnet den.

Men hva skal jeg gjøre? Eneste jeg vil er og være med han, men han mener det ikke går. Vi har snakka flere ganger om at hvis det er ment for og være oss, så skjer det en gang i fremtiden. Men han har alltid vært sånn som har trua på oss senere. 

Men er han virkelig ferdig med meg?

Anonymkode: 9752c...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke sånn ut nei😅

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ikke takler 2 måneder med nedgang fordi han har det tøft burde dere ikke fortsette. Her burde du støttet han og gikk han tid og tålmodighet.

Trur du forholdet vil være rosa elefanter og regnbuer resten av li et TS? 

Anonymkode: b14ca...223

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så lenge siden sommeren og med så mye drama og frem og tilbake så er det vel tvilsomt liv laga.

Anonymkode: 82ffd...a90

Skrevet

Herregud. Er dere 16 år?

Anonymkode: c9590...a4c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvis man ikke takler 2 måneder med nedgang fordi han har det tøft burde dere ikke fortsette. Her burde du støttet han og gikk han tid og tålmodighet.

Trur du forholdet vil være rosa elefanter og regnbuer resten av li et TS? 

Anonymkode: b14ca...223

Jeg har gitt han mer tok tid og tålmodighet, og har sagt han kan bruke den tiden han trenger. Jeg ville vært der for han uansett hva, men er han som plutselig ikke ville mer. Men så oppfører han seg sånn mot meg og elsker meg og har følelser?

Skrevet

Burde jeg snakke med han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei du burde komme deg videre. Han hadde ikke tvilt om han virkelig ville ha deg.

Anonymkode: 82ffd...a90

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis han ikke har svart deg på snapen du sendte, så hadde jeg ikke gjort det.

Anonymkode: 4b095...01e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis han ikke har svart deg på snapen du sendte, så hadde jeg ikke gjort det.

Anonymkode: 4b095...01e

Nei, skal ikke sende noe. Men må jeg bare leve med det da? Vi elsker hverandre og har følelser, men får ikke vært sammen..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi elsker hverandre og har følelser, men får ikke vært sammen..

Hvis begge elsket hverandre og hadde klart å leve sammen, hadde dere vært sammen.

Anonymkode: b422a...7e8

• Liker 3
Skrevet

Hvor gamle er dere? Jeg blir sliten bare av å lese om dette dramaet. Hadde aldri orket eller giddet en fyr som var så frem og tilbake og sa først det ene og så det andre.

Anonymkode: 22495...dc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...