AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Jeg har ett spørsmål angående min eks kjæreste. Vi møtes i sommer, og ble veldig fort forelska og gikk inn i ett forhold bare etter noen måneder. Han har hatt en par måneder, der han har vært veldig nede på grunn av jobb og ting som gjør han veldig sliten noe som gikk utover forholdet vårt mye. Derfor gjorde vi det slutt, men har ikke klart og legge oss fra oss og har vært mye frem og tilbake at vi vil prøve og egentlig at vi skulle gi det en ny sjangse i 2023. Men på slutten av året ville han ikke, fordi han ville kunne etablere seg først og han mente han var alt for opptatt og at det ville han prioritere. I går var vi på ett arrangement der han kom. Han sa hei til meg, noe jeg ikke hørte så han hadde gått bort til venninna mi og hørt om jeg hadde blitt sjenert. Og da hadde venninna mine sagt «ja du får gå og snakke med hun da» og da mente han at jeg skulle gjøre det. Jeg var full, så ja jeg gjorde det. Så vi snakka. Jeg ble bare så lei meg av og se han og siden vi ikke har hatt noe helst form for kontakt på to uker, syntes jeg det var tøft. Først så snakka vi om at vi savna hverandre. Og at vi syntes det var tøft men og ikke snakka. Så tok han tak i meg og kyssa meg, sånn sikkelig. Så sto vi lenge og klina. Til slutt sier jeg at jeg elsker han, fordi ja det gjør jeg sikkelig. Så var han sånn «åhh» fordi han blir sånn. Så sa han at han elska meg også. Litt senere begynner vi og snakke igjen, og da var han helt låst og mente han ikke elska meg og ikke hadde følelser. Noe han hadde sagt masse i sta. Videre står jeg og snakker med en kompis av han og da sier han at «ja, han har fortsatt følelser for deg» og at han hadde sagt det denne uken. Selv uten kontakt. Og at de hadde vedda 2000 kr i bilen, på at han ikke ble med meg hjem. Han var ganske full så jeg spør han om han vil bli med hjem, da sier han ja. Videre blir han borte og setter seg inni en bil og drar hjem til seg bare. Sikkert fordi han var full. Senere på kvelden bli kompisen hans og fetteren hans med oss videre på en fest, og dette får han vite. Men de guttene er jo kompiser av mine, så er ikke så rart. Senere før jeg skulle legge meg får jeg en snap av han, første snap på to uker. Der står det ingenting bare bilde av tv-en hans. Så svarer jeg, men på morgenen i dag har han kun åpnet den. Men hva skal jeg gjøre? Eneste jeg vil er og være med han, men han mener det ikke går. Vi har snakka flere ganger om at hvis det er ment for og være oss, så skjer det en gang i fremtiden. Men han har alltid vært sånn som har trua på oss senere. Men er han virkelig ferdig med meg? Anonymkode: 490a6...cbb
Chantielle Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg