Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #1 Skrevet 17. desember 2005 Hei alle sammen. Rudolf begynner å dra på åra og har vært litt pjusk i det siste. Har dere noen forslag til ekstra kosttilskudd eller liknende, slik at han orker å være med meg på min lange ferd i år? Han får selsagt en laaang hvilepause etter reisen.
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Takk for forslaget, men synes du ikke helium likner mistenkelig på doping?
Gjest Miloine Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 (endret) Takk for forslaget, men synes du ikke helium likner mistenkelig på doping? ← Hei Julenissen, syntes forslaget om helium var bra jeg - da kan Rudolf fly lettere vet du. Helium går ikke under katogorien dop, så det kan du trykt bruke på Rudolf reinsdyr! Kanskje ikke noe kosttilskudd akkurat heller da, men.... Hva slags for bruker du nå da? Kanskje Rudolf trenger mer variasjon i kostholdet sitt! Dere gjør en fabelaktig innsats, det skal dere ha PS!Prøvde å google litt men fikk bare oppskrifter som innholdt reinsdyrkjøtt. PS 2! Hva med LSD, da tror han ihvertfall at han kan fly(men dette er dop da) men litt juks kan man vel bruke i disse travle førjulstider. Til dere som ikke skjønner, ja det er Endret 17. desember 2005 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Felleskjøpet har foringseksperter for de fleste husdyr... Ville tatt en telefon dit!
agbre Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Er heeeelt sikker på at han ville få det bra med et liiiiite glass akevitt i maten sin. Det renser opp og varmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå