Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som vet om det finnes adapter for å kunne bruke recaro bilsete til emmaljunga nxt90f vogn? Finner ikke ut av det på nett🤔 har lagt til bilde av modellene jeg mener. ☺️

3A8DDF7F-9C8B-4034-A962-C2D47B98F87D.png

3B5B4569-5C01-4E22-9D99-E6FD60FFB475.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke sånn ut. Det jeg ser er at de adapterne som finnes, kun passer recaro sine egne vogner.

Anonymkode: 50ef9...883

• Liker 1
Skrevet

Har du kjøpt bilstolen alt? 

Anonymkode: 6a3d0...847

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du kjøpt bilstolen alt? 

Nei, har ikke kjøpt verken vogn eller bilstolen. Men vognen skal vi ha, så da må vi finne en bilstol som passer den da😅 syntes den recaro var fin, da man kan ha den lenger …

Skrevet
Prøver1111 skrev (27 minutter siden):

Nei, har ikke kjøpt verken vogn eller bilstolen. Men vognen skal vi ha, så da må vi finne en bilstol som passer den da😅 syntes den recaro var fin, da man kan ha den lenger …

Recaroen kan kun brukes til 18kg, men i-sizestoler vokses ofte tidligere ut i høyden enn de er testet for, så jeg ville styrt unna. Det er en reell risiko for at du må kjøpe ny stol igjen når barnet er 2,5-3 år, og da er det enda vel en 2 år igjen med bakovervendt stol. 

Cybex og Britax har babystoler man kan endre helningen på i bilen, så de passer de fleste biler. I tillegg har de adaptere til de vanligste vognene, noe Emmaljunga jo er. Når du så skal gå for stol nr 2 bør du få for en som varer til minst 25 kg, evt 23 hvis du MÅ ha isofix - da er det Axkid One du kan se på. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...