Osteopaten Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Hei! Jeg er gravid i uke 18 og fikk for noen dager siden påvist lavt stoffskifte med alle symptomer tilstede. Går nå på Levaxin 25 mikrogr og skal øke etterhvert. Vet jo at dette kan være veldig skadelig på foster og blir ekstremt bekymret da jeg nesten har gått halve svangerskapet med ubehandlet lavt stoffskifte. Uansett hvor man leser (seriøse og useriøse sider) står det om hvor farlig det er for foster hvis mor har ubehandlet lavt stoffskifte. Har blitt henvist til gynekologisk avd. for ytterligere oppfølging, men lurer på om noen andre her har fått påvist lavt stoffskifte i graviditet? Hva ble gjort og hvilken oppfølging fikk du/har du krav på? Finnes det noen solskinnshistorier her? Har foreløpig bare lest om barn som har tatt skade av dette.. Er virkelig helt fortvilet og gjør ikke annet enn å gråte. Skal sies at jeg forrige svangerskap også hadde alvorlig svangerskapsforgiftning og begynnelse på HELLP-syndrom + en spontanabort i sommer, og jeg vet at lavt stoffskifte også øker risikoen for både SA og sv.skapsforgiftning. Dette gjør meg naturlig nok mer engstelig. Noen som har vært i samme situasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå