AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Etter å ha bodd sammen siden 2008, har jeg de siste årene oppdaget ting og fakter ved ham som byr meg imot. Det kan være måten han går på, fakter han har, ting han sier, som «yeah» eller «ikke sant» etter annenhver setning, at han slurper når han drikker te mm. På grunn av dette klarer jeg ikke sex med ham. Hva er dette? Han har jo ikke endret seg? Det er jo meg det er no galt med? Anonymkode: e66ec...82b 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Og ikke minst, hvordan ta det opp med han? Nå har jeg løyet i to år og sagt at jeg ikke aner hva som er galt med sexlysten min, men jeg gjør jo det. Det er han. TS Anonymkode: e66ec...82b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Bare å gjøre det slutt. Du liker ham jo ikke lenger Anonymkode: b7e13...901 9 1 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og ikke minst, hvordan ta det opp med han? Nå har jeg løyet i to år og sagt at jeg ikke aner hva som er galt med sexlysten min, men jeg gjør jo det. Det er han. TS Anonymkode: e66ec...82b Du er nok litt ferdig med forholdet og begynt å henge deg veldig opp i det du syntes er negativt. Høres ut som du trenger en liten husmor ferie, få alt litt på avstand en uke et bra sted. Så ser du jo, om du savner han eller motsatt til du kommer hjem. Det du har hengt deg opp i kan også enkelt bare være en reaksjon på at dere går for mye oppå hverandre, også blir det veldig kjedelig, og 0 mulighet for å kjenne på hva man egentlig føler. Anonymkode: 71ee0...7e0 8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du er nok litt ferdig med forholdet og begynt å henge deg veldig opp i det du syntes er negativt. Høres ut som du trenger en liten husmor ferie, få alt litt på avstand en uke et bra sted. Så ser du jo, om du savner han eller motsatt til du kommer hjem. Det du har hengt deg opp i kan også enkelt bare være en reaksjon på at dere går for mye oppå hverandre, også blir det veldig kjedelig, og 0 mulighet for å kjenne på hva man egentlig føler. Anonymkode: 71ee0...7e0 Jeg har vært på flere husmorferier og jeg elsker det. Savner han ikke ett sekund. 😳 TS Anonymkode: e66ec...82b 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Da må du gjøre det slutt. Anonymkode: 8d97c...9b0 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har vært på flere husmorferier og jeg elsker det. Savner han ikke ett sekund. 😳 TS Anonymkode: e66ec...82b Utroferier? Du må la mannen gå. Han kan umulig ha det bra med deg, ei som er så satt i negativitet, og mulig har manglende selvinnsikt og ikke minst mot til å avslutte. Du er her så uttalt feig og oppleves som å se deg selv som offer, ingen spor av selvransakelse eller robusthet. Sammen er ikke alltid det beste. Din væremåte er usunn på så mange måter. Slipp den andre fri. Om du er litt menneskelig tar du deg sammen og går. Så kan du fortsette å sveve ute i den store verden å presentere deg selv, om noen gidder å lytte på din selvpresentasjon. Anonymkode: 6a46e...619 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Utroferier? Du må la mannen gå. Han kan umulig ha det bra med deg, ei som er så satt i negativitet, og mulig har manglende selvinnsikt og ikke minst mot til å avslutte. Du er her så uttalt feig og oppleves som å se deg selv som offer, ingen spor av selvransakelse eller robusthet. Sammen er ikke alltid det beste. Din væremåte er usunn på så mange måter. Slipp den andre fri. Om du er litt menneskelig tar du deg sammen og går. Så kan du fortsette å sveve ute i den store verden å presentere deg selv, om noen gidder å lytte på din selvpresentasjon. Anonymkode: 6a46e...619 Overhode ikke utro. Alene på jobbreiser. Koser meg med bare meg selv på hotell, og gode kolleger. TS Anonymkode: e66ec...82b 4
PM75 Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Du må jobbe med deg selv og snu fokuset. Vend deg mot mannen din og ikke fra han. Se de gode sidene, ikke bare alt som irriterer. Gjør aktiviteter sammen, istedenfor hver for dere. Vær sosiale sammen, inviter familie og felles venner. Du må legge inn en innsats for å få forhold til å fungere. Spesielt i de periodene hvor det oppleves som intetsigende og kjedelig. Men det kan bli bra igjen ❤️ 2 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 Hvordan han går? Når du henger deg opp i små bagateller som det der, så er følelsene dine gått fra forelskelse til hat for lengst. Er man glad i noen, så er småting som det der ikke noe man tenker over, bare gå fra han, ikke utsett han for dette Anonymkode: 95734...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 Du har ikke kommet i overgangsalderen da? Det er helt normalt å irritere seg over partner i perioder. Det går over. Anonymkode: d41c2...0e0 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 PM75 skrev (25 minutter siden): Du må jobbe med deg selv og snu fokuset. Vend deg mot mannen din og ikke fra han. Se de gode sidene, ikke bare alt som irriterer. Gjør aktiviteter sammen, istedenfor hver for dere. Vær sosiale sammen, inviter familie og felles venner. Du må legge inn en innsats for å få forhold til å fungere. Spesielt i de periodene hvor det oppleves som intetsigende og kjedelig. Men det kan bli bra igjen ❤️ Jeg har prøvd, men han blir så rar da. Overrasket og klein, liksom, og så blir det bare påtatt og pinlig. TS Anonymkode: e66ec...82b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du har ikke kommet i overgangsalderen da? Det er helt normalt å irritere seg over partner i perioder. Det går over. Anonymkode: d41c2...0e0 Ingen overgangsalder enda, forhåpentligvis 10 år til. TS Anonymkode: e66ec...82b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Etter å ha bodd sammen siden 2008, har jeg de siste årene oppdaget ting og fakter ved ham som byr meg imot. Det kan være måten han går på, fakter han har, ting han sier, som «yeah» eller «ikke sant» etter annenhver setning, at han slurper når han drikker te mm. På grunn av dette klarer jeg ikke sex med ham. Hva er dette? Han har jo ikke endret seg? Det er jo meg det er no galt med? Anonymkode: e66ec...82b Ja, problemet ligger hos deg. Vi mennesker er veldig raske til å legge skyld på andre. Du må forandre hvordan du tenker om han. Begynn med takknemlighetsøvelser. Start hver morgen med å tenke på ham og takke for at du får leve sammen med ham. Det er lett å bygge opp varme følelser for et annet menneske på denne måte. Søk gjerne opp «gratitude» og «Tony Robbins» eller noe på YouTube så finner du mye godt stoff om dette. 😊 Anonymkode: 96757...d8b 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan han går? Når du henger deg opp i små bagateller som det der, så er følelsene dine gått fra forelskelse til hat for lengst. Er man glad i noen, så er småting som det der ikke noe man tenker over, bare gå fra han, ikke utsett han for dette Anonymkode: 95734...8e3 Nei nei. Hun kan heller forandre hvordan hun tenker om ham. Problemer ligger som regel i vår egen tenkemåte. Det er mye godt stoff om dette på nett. 😊 Anonymkode: 96757...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Nei nei. Hun kan heller forandre hvordan hun tenker om ham. Problemer ligger som regel i vår egen tenkemåte. Det er mye godt stoff om dette på nett. 😊 Anonymkode: 96757...d8b Kan hun forandre seg? Høres ut som hun ikke er særlig god på forandring men bare skyver ting framfor seg. Anonymkode: 19bdd...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kan hun forandre seg? Høres ut som hun ikke er særlig god på forandring men bare skyver ting framfor seg. Anonymkode: 19bdd...3a6 Jeg vet ikke om jeg vil forandre meg. TS Anonymkode: e66ec...82b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #18 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg vil forandre meg. TS Anonymkode: e66ec...82b Da klarer du det def. ikke. Anonymkode: 19bdd...3a6 2
feliek54 Skrevet 15. januar 2023 #19 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og ikke minst, hvordan ta det opp med han? Nå har jeg løyet i to år og sagt at jeg ikke aner hva som er galt med sexlysten min, men jeg gjør jo det. Det er han. TS Anonymkode: e66ec...82b Enig her
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #20 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, problemet ligger hos deg. Vi mennesker er veldig raske til å legge skyld på andre. Du må forandre hvordan du tenker om han. Begynn med takknemlighetsøvelser. Start hver morgen med å tenke på ham og takke for at du får leve sammen med ham. Det er lett å bygge opp varme følelser for et annet menneske på denne måte. Søk gjerne opp «gratitude» og «Tony Robbins» eller noe på YouTube så finner du mye godt stoff om dette. 😊 Anonymkode: 96757...d8b Hva er dette for noe bullcrap? Hvis man irriterer seg over og synes partneren er frastøtende, så gjør man det slutt. Anonymkode: 7d89c...e8c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå