AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Er det mulig å installere varmepumpe i rekkehus i midten? Huset har felles langside med naboen. Kan varmepumpa festes på veggen jeg deler med naboen, eller skal rørene gjennom? Vil gjerne ha varmepumpe, men har ingen vegg å feste på. Den ene veggen har utgangsdøra og vindu, den andre veggen har store stuevinduer og ingenting vegg, dvs maks ti cm over vinduene og tjue cm under. Anonymkode: 29be8...61a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Vår står på terassen utenfor. Montert på braketter og bygget et hus rundt. Har du ikke noe platting eller plass? Anonymkode: f18e9...978
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vår står på terassen utenfor. Montert på braketter og bygget et hus rundt. Har du ikke noe platting eller plass? Anonymkode: f18e9...978 Jo, har både hage og platting, så utedelen er grei. Tenkte mer på den delen som monteres inne. Anonymkode: 29be8...61a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Jeg bor i rekkehus i midten og fikk varmepumpe nå i høst. Min står på kortsiden under vinduet, men jeg har tydeligvis mindre vindu enn deg. Montøren sa det var mulig å feste på langveggene, da med rør ut mot kortveggen. Be noen komme på befaring så kan de skissere løsninger for deg Anonymkode: e89f2...42e
sommermor Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Her henger varmepumpen til naboen i midten under soveromsvinduet i hagen. Så det skulle ikke være noe i vegen for å innstallere varmepumpe selv om du bor i midten.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Rørene kan komme inn fra en vegg mens innedelen henger på en annen vegg, det er null problem! Hva med å bare ringe et varmepumpegirma og spørre om de kan komme på befaring? Anonymkode: ae069...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå