AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Har fått meg kjæreste og vi har det veldig fint, men på sexfronten er vi et stykke unna hverandre. Jeg liker typ røff sex og litt eksperimentering ( hvertfall i blandt) , men han er såååå forsiktig og veldig vanilla. Prøvd å prate med ham om hva jeg liker og spurt hvordan han liker det, men han forstår nok ikke helt hva jeg mener. Vi har ganske ulike erfaringer. Noen råd? Noen som er i lignende forhold hvor sexen ikke er helt kompatibel, men får det til å funke likevel ? Eller kommer dette til å irritere meg til alt blir ødelagt?🙈 Anonymkode: a9f0c...5ea
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Hvor nytt er forholdet? Tror du han er forsiktig fordi han ikke vil skade deg eller er nervøs, eller tror du han liker best rolig sex?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Hvor nytt er forholdet? Tror du han er forsiktig fordi han ikke vil skade deg eller er nervøs, eller tror du han liker best rolig sex? Ca 6 mnd. Jeg tror han er nervøs, redd for å være for mye og redd for å være for lite. Jeg vet han har slitt med dårlig selvtillit. Han har ingen grunn til å ha det, men sånn er det jo. Han har sagt han er redd jeg ikke skal gidder mer pga sexen for nå har det liksom blitt en greie etter jeg tok det opp. For meg er jo sexlivet viktig, men jeg har jo ikke tenkt å gi opp med en gang. Mye annet som er viktig og. Men må jo innrømme at det bygger opp litt frustrasjon når det ikke funker så bra😕 Anonymkode: a9f0c...5ea
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Det er det som er så kjipt. At når sexen ikke fungerer er det lett for begge å overtenke. Jeg er ingen ekspert, men ofte om mannen er litt usikker, kan det vært lurt etter min erfaring å fokusere på "mer" og "mindre" "hardere" og "mykere" enn at alt han gjør er feil (dette funker ikke) Ofte kan det også være gøy å ha sex et annet sted. Dra på tur og book et hotellrom. Bygg opp selvtilliten hans. Spør ham om hva han liker. Om han svarer: vet ikke, er det greit. 1 1
svartkatt Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Det hadde jeg ikke giddet. Hvis jeg ikke finner en med noenlunde samme interesser innen sex får det bare være. 3 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Helene1982 skrev (8 minutter siden): Det er det som er så kjipt. At når sexen ikke fungerer er det lett for begge å overtenke. Jeg er ingen ekspert, men ofte om mannen er litt usikker, kan det vært lurt etter min erfaring å fokusere på "mer" og "mindre" "hardere" og "mykere" enn at alt han gjør er feil (dette funker ikke) Ofte kan det også være gøy å ha sex et annet sted. Dra på tur og book et hotellrom. Bygg opp selvtilliten hans. Spør ham om hva han liker. Om han svarer: vet ikke, er det greit. Det er sant. Vi får prøve å nullstille litt og bygge selvtillit, så håper jeg det kan løsne på sikt. Takk for gode råd Anonymkode: a9f0c...5ea 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Og dette er hovedgrunnen til at jeg kutter menn i datingfasen. Kan de ikke tilfredsstille meg nekter jeg å ha et forhold. Om kommunikasjon rundt det og oppbygging ikke fungerer så cut your losses. Anonymkode: 6e11c...19b 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Slutt å ha sex uten følelser så blir alt bra. Elsk og lik mannen for den han er og ikke hva han har så vil mange forhold bli bra. Anonymkode: cf348...e42 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Det ville vel ha vært ganske merkelig om man skulle slumpe til å møte en seksuelt pervers mann medmindre man søker aktivt etter dette i subkulturer der sånne folk finnes. De fleste menn har en sunn, normal seksualitet. Anonymkode: 8ed54...283 3 1 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 Du ønsker at han skal være dominant og behandle deg som dritt? Løsningen på problemet her er at DU får deg bedre selvtillit, så mister du behovet for det. #btdt Anonymkode: 42246...db3 5 2
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du ønsker at han skal være dominant og behandle deg som dritt? Løsningen på problemet her er at DU får deg bedre selvtillit, så mister du behovet for det. #btdt Anonymkode: 42246...db3 Ts sier at hun ønsker litt røffere sex - ikke å bli behandlet som dritt eller at han skal være dominant. Du må lese tråden. 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 Da jeg ble sammen med mannen var jeg veldig forsiktig å la kun opp til vaniljesex. Jeg var usikker på meg selv etter mye pliktsex i tidligere forhold samt 3 hele år uten sex da vi møttes. Jeg visste ikke hva jeg likte lenger å det tok lang tid før jeg kjennte meg trygg nok til å åpne opp for litt røffere greier. Nå er det lite vaniljesex igjen kan man si. Anonymkode: 386d2...b8d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 All snakken om preferanser og «jeg liker det sånn og sånn» vitner om at man glemmer at seksualiteten ikke er statisk. Du og kjæresten din vokser sammen seksuelt, dere trenger ikke være på samme side helt fra starten. Mener jeg i alle fall. Så kan det hende verden ser veldig annerledes ut for andre. Anonymkode: 41cab...b4e 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har fått meg kjæreste og vi har det veldig fint, men på sexfronten er vi et stykke unna hverandre. Jeg liker typ røff sex og litt eksperimentering ( hvertfall i blandt) , men han er såååå forsiktig og veldig vanilla. Prøvd å prate med ham om hva jeg liker og spurt hvordan han liker det, men han forstår nok ikke helt hva jeg mener.... Anonymkode: a9f0c...5ea Så hvorfor ble dere sammen om dere ikke en gang har felles seksuelle preferanser? Fikk du ikke napp hos menn som liker det røft? Anonymkode: 972b6...387 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 Trist at så mange folk omtaler normal, fin sex som "vanilje" - og som om det skulle være negativt. Jeg elsker "vanlig" sex; jeg fortjener bedre enn å bli lugget, spanket, behandlet røft eller snakket dritt til. Heldigvis finnes det fremdeles noen få menn som også foretrekker "vanilje". Anonymkode: 20fde...1ee 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trist at så mange folk omtaler normal, fin sex som "vanilje" - og som om det skulle være negativt. Jeg elsker "vanlig" sex; jeg fortjener bedre enn å bli lugget, spanket, behandlet røft eller snakket dritt til. Heldigvis finnes det fremdeles noen få menn som også foretrekker "vanilje". Anonymkode: 20fde...1ee Enig med deg. De som ønsker å bli behandlet slik sliter med psyken. Anonymkode: 42246...db3 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Trist at så mange folk omtaler normal, fin sex som "vanilje" - og som om det skulle være negativt. Jeg elsker "vanlig" sex; jeg fortjener bedre enn å bli lugget, spanket, behandlet røft eller snakket dritt til. Heldigvis finnes det fremdeles noen få menn som også foretrekker "vanilje". Anonymkode: 20fde...1ee Det er jo mye i mellom vanilje å lugging å snakke dritt til da. Vaniljesex er deilig det, vi er innom det også i løpet av en runde i senga! Jeg som dame liker ikke å bli lugget men litt klapps på rumpa feks er opphissende og pirrende. Anonymkode: 386d2...b8d 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #18 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Trist at så mange folk omtaler normal, fin sex som "vanilje" - og som om det skulle være negativt. Jeg elsker "vanlig" sex; jeg fortjener bedre enn å bli lugget, spanket, behandlet røft eller snakket dritt til. Heldigvis finnes det fremdeles noen få menn som også foretrekker "vanilje". Anonymkode: 20fde...1ee Det er ikke negativt med vanilje. Vanilje er jo den grunnleggende smaken som alle liker. Noen av oss liker også tilsatt "jordbær", "sjokolade", "pistasj" eller tom "rom-rosin"... Min mann fortjener "rom-rosin" i vanlijesmaken sin, han nyter is mye bedre på den måten. Det handler ikke om noe forrakt for vanilje. Vi har masse "vanilje"sex vi. Det blir som å si at man forakter tomater ved å spise paprika. Anonymkode: 972b6...387 3
Kompetent Skrevet 15. januar 2023 #19 Skrevet 15. januar 2023 (endret) Røff sex er en måte å dekke over at man ikke nyter akten i seg selv. Å måtte bringe et aggressivt element inn i kjærlighetsakten vitner om indre traumer og uforløste blokkeringer av den seksuelle energien. Endret 15. januar 2023 av Kompetent 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #20 Skrevet 15. januar 2023 Oi, det er virkelig mye dritt her inne 🙈 Ikke sliter jeg psykisk og ikke vil jeg bli behandlet som dritt. Og aldri skal jeg spørre om noe her inne igjen 😆😂 Anonymkode: a9f0c...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå