Gå til innhold

Lompepizza på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mann og var nylig invitert hjem på date nummer to hos en kvinne. Til middag fikk jeg lompepizza. Altså lomper brukt som pizzabunn. Med ketchup i stedet for tomtsaus.  Er ikke det utrolig stusselig å invitere noen hjem på noe slikt? Jeg er ikke veldig fin på det når det kommer til mat. Ønsker bare ikke å spise slankemat eller mat for de fattigste studentene. Hadde hun brukt ferdigpizzabunn og ferdigpizzasaus så hadde jeg vært fornøyd. 

Dama er i midten av 30-årene og i full jobb. 

Anonymkode: 1d3bf...409

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serverte det til barna i går. Skulle egentlig ha besøk av kjæresten og barna hans, og skulle da egentlig ja kjøtt og diverse tilbehør, men ble avlyst pga sykdom. Jeg fryser kjøttet, og sparer det til neste anledning.  (Er for mye for oss alene)

Jeg og barna liker lompepizza, men jeg hadde ikke servert det til han. 😊

Anonymkode: 401f6...350

• Liker 1
Skrevet

Var du invitert på middag, eller bare hjem til henne?

Hvis du bare var invitert hjem til henne, og hun skulle selv ha dette å spise og spurte om du ville ha, så er det jo veldig ok?

Jeg vil ikke ha en mann som vil ha meg fordi jeg lager mat.

Men hadde hun invitert på middag for en date, så synes jeg kanskje hun kunne disket opp med noe annet. Jeg vet ikke helt. Jeg tror faktisk eg hadde synes det var helt ok.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er mann og var nylig invitert hjem på date nummer to hos en kvinne. Til middag fikk jeg lompepizza. Altså lomper brukt som pizzabunn. Med ketchup i stedet for tomtsaus.  Er ikke det utrolig stusselig å invitere noen hjem på noe slikt? Jeg er ikke veldig fin på det når det kommer til mat. Ønsker bare ikke å spise slankemat eller mat for de fattigste studentene. Hadde hun brukt ferdigpizzabunn og ferdigpizzasaus så hadde jeg vært fornøyd. 

Hadde ikke blitt imponert. For min del er lompepizza er lunsj, turmat eller middag en dag jeg ikke har tid/lyst/ork. At voksne folk bruker ketchup istedenfor tomatsaus syns jeg faktisk at er verre enn at det blir servert lompepizza i seg selv. 

Anonymkode: 11735...7ca

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var litt stusselig, ja 😳. Ikke akkurat noen rett å «imponere» daten med når du er 30+ og i full jobb. 

• Liker 3
Skrevet

Gjør vel ingenting så lenge det endte med pølse i brød 😉

Anonymkode: 4e0da...b5e

Skrevet

Helt enig med deg ts. Hadde blitt skikkelig skuffa om det var mat jeg ble servert på date.

På date spiser man ikke slanke pizza, man spiser ordentlig pizza, med masse ost, pizzasaus...

Anonymkode: 3e6f0...0b1

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Serverte det til barna i går. Skulle egentlig ha besøk av kjæresten og barna hans, og skulle da egentlig ja kjøtt og diverse tilbehør, men ble avlyst pga sykdom. Jeg fryser kjøttet, og sparer det til neste anledning.  (Er for mye for oss alene)

Jeg og barna liker lompepizza, men jeg hadde ikke servert det til han. 😊

Anonymkode: 401f6...350

Vil bare presisere at det er helt greit å være glad lompepizza met ketchup. Smaken er som baken. Er bare at når man  er inviterert på middagsbesøk så hadde jeg forventet ordentlig pizza. 

Ikke meningen å snakke ned hva folk spiser når de lager middag til seg selv og sin familie.  

TS

• Liker 3
Skrevet

Har smakt knekkebrød pizza :himle: men det var ikke date da :) 

Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Var det godt, ble bunnen sprø?

Anonymkode: 3cc2e...c40

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Var det godt, ble bunnen sprø?

Anonymkode: 3cc2e...c40

Verste jeg har smakt var på fjelltur Norefjell for 20 år sia :( husker jeg ikke feil så var gulost byttet med brunost :himle:

Skrevet

Hadde jeg blitt invitert på middag og fikk servert lompe med ketchup, så hadde jeg synes det hadde sagt mye om den dama, skulle ha vært en veldig bra dame ellers om jeg skulle synes det var greit. Legger man så lite innsats i en middagsdate, så hadde jeg tenkt at hun egentlig ga litt faen, det må da gå an å prøve ihvertfall

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde rett og slett ikke gått videre med henne. Lomper er jo til og med stusselig på pølser

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Gjør vel ingenting så lenge det endte med pølse i brød 😉

Anonymkode: 4e0da...b5e

Det står at det ble servert lompepizza. Ikke pølse i brød.

Anonymkode: 969a1...e8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det står at det ble servert lompepizza. Ikke pølse i brød.

Anonymkode: 969a1...e8d

😂 uskyldigheten selv!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
14 hours ago, Maskinfører said:

14 hours ago, Maskinfører said:

Verste jeg har smakt var på fjelltur Norefjell for 20 år sia :( husker jeg ikke feil så var gulost byttet med brunost :himle:

Knekkebrød med smeltet brunost høres absolutt ikke ut som en god erstatning for pizza. 

Endret av SVK
Skrevet

Stusselige greier, og ketchup som saus??? Jeg hadde reagert på å få server noe slikt. Hilsen kvinne. 

Anonymkode: 9ba20...c07

Skrevet

Driver hun med fitness? Har inntrykk av at de bare spiser lomper.

Anonymkode: 71b41...5b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også reagert om jeg hadde fått noe slikt. Hun kunne i det minste disket opp med ferdig pizzabunn og tomatsaus :sjokkblå:

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (3 timer siden):

Knekkebrød med smeltet brunost høres absolutt ikke ut som en god erstatning for pizza. 

Nei det var ikke det men de glemte gulost og alt det andre (butikk stengt)  derfor måtte dem improvisere den var ikke noe god :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...