AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Vi har vært sammen lenge og har det fint sammen. Da vi fikk barn var babyen syk og det ble svært lite søvn første året. Etter noen år fikk vi et søsken som var frisk, men som våknet mye på natt og har vekket meg på natten jevnlig til hun ble 5 år. Imellom der har også mannen vært sykemeldt der han var veldig dårlig, og vi har hatt hvert vårt soverom en periode, for å få mest mulig søvn alle sammen. Hadde en liten periode der yngste barnet begynte å sove gjennom, der jeg fikk sove uavbrutt fra jeg la meg til jeg våknet av meg selv / vekkerklokke, og det var så deilig. Mannen er frisk igjen, og det var viktig for han at vi begynte å sove sammen som "kjærester" igjen. Det er fint på mange måter, men nå vekker han meg flere ganger hver natt. Han sover urolig, står opp flere ganger per natt for å gå på badet, samt vekker meg med vilje hvis jeg snorker. (Noe jeg bare gjør når jeg er halvsyk og trenger søvnen ekstra mye.) Han må også stå opp en time tidligere enn jeg må opp og vekke barna, så vekker meg en time for tidlig hver morgen. (Han prøver å være stille, men jeg våkner hver gang.) Hjelp nå er det snart 10 år uten ordentlig søvn 🥵 Anonymkode: fe734...54e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Det sier seg selv at dere ikke kan sove sammen. Gi han kjæresteoppmerksomhet på dagen i stedet. Anonymkode: a142c...c44 6 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Ha en annen seng, i et annet rom, som du kan legge deg i etter dere har "vært kjærester". Ikke nødvendigvis hver natt, men etter behov. Anonymkode: f77e7...fbd 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Eget soverom, uten tvil. Anonymkode: 8f747...508 1 2
Anonym-bruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Vi har vært samboere i 5 år, og sover på hvert vårt soverom. Han sover bedre, og jeg sover bedre. Kjærester har vi jo resten av tiden til å være. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Min mann vekker meg også innimellom, vi sover på hvert vårt rom. Men han står opp i 4-5 tiden og vekker barnet med lyder, som vekker meg. Har bedt han om å holde det så stille som mulig til ihvertfall 6, og avogtil funker det, avogtil ikke. Jeg synes det er så hensynsløst å ikke vise hensyn til natteroen. Anonymkode: d2092...2af
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Han føler seg avvist, og vi går glipp av muligheten til annen form for nærhet og samtale, enn bare sex, med hvert vårt rom. Men ja jeg savner å få sove uavbrutt ❤️ TS Anonymkode: fe734...54e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han føler seg avvist, og vi går glipp av muligheten til annen form for nærhet og samtale, enn bare sex, med hvert vårt rom. Men ja jeg savner å få sove uavbrutt ❤️ TS Anonymkode: fe734...54e Kan dere ikke legge dere sammen, men i det dere snur dere rundt for å sove, sier god natt e.l., så går du på et annet rom? Så kan dere sove sammen noen netter når du ikke trenger å stå tidlig opp? (Jeg regner med du har prøvd ørepropper og sånn) Anonymkode: 614ac...756 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Det er gjenkjennelig. Her er det mannen som snorker. Jeg dytter til han slik at han snur seg på siden, men han er raskt tilbake på rygg og fortsetter snorkingen. I perioder med søvnunderskudd sover jeg på kontoret. Anonymkode: 43567...8d2
Mt3 Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han føler seg avvist, og vi går glipp av muligheten til annen form for nærhet og samtale, enn bare sex, med hvert vårt rom. Men ja jeg savner å få sove uavbrutt ❤️ TS Anonymkode: fe734...54e Så sov på eget rom i hvertfall de dagene du føler deg småpjusk og mest sannsynlig vil komme til å snorke, begrunn det med at du ikke vil vekke han med snorkingen din. Står han opp flere turer pr natt hele tiden? Eller er det kun etter å ha spist noe magen reagerer på, eller drukket kaffe for tett opp mot leggetid, urinveisinfeksjon....
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Han føler seg avvist, og vi går glipp av muligheten til annen form for nærhet og samtale, enn bare sex, med hvert vårt rom. Anonymkode: fe734...54e Avvist, fordi du ønsker deg å få sovet ut i blandt? Han, som vekker deg flere ganger hver natt!? Med vilje, til og med. «Suck it up, føkkings toskedumme mannebaby idiot», hadde vært mitt svar. Og så kunne han ellers få valget mellom avvist i blandt eller permanent. Anonymkode: f77e7...fbd 1
lillevill Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 I forrige samliv sov jeg utrolig dårlig. Det var virkelig drepen på kjærligheten. Dere må være omsorgsfulle mot hverandre og passe på at dere begge får søvn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå