AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Nylig var det en jeg kjenner litt som kalte meg "en skatt". Settingen var litt sånn "du er så fin å være sammen med. For meg er du en skatt". Hva mener han? Kan det være følelser i bildet? Anonymkode: e2b83...e35
Rosakatt Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Vet jo ingenting om deres relasjon, men jeg relaterer en skatt til noe man har kjært, så hadde i noen tilfeller mistenkt det. Men så er det jo situasjoner hvor det ikke trenger å bety det også. Vanskelig å si Er du interisert i vedkommende, å ønsker at det skal bety det? 😊 Om noen jeg var glad i kalte meg skatten min, har jeg smeltet og fordampet
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Bra komplement. Anonymkode: d1c57...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Tenkte at de satte pris på jobben jeg gjorde. At de synes jeg gjorde noe bra. Tror vi mennesker overkompliserer ting. Prøver han eller hun å kysse eller blir mer pågående hadde jeg tenkt det var noe mer bak det. Anonymkode: 288c3...5f8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Rosakatt skrev (9 timer siden): Er du interisert i vedkommende, å ønsker at det skal bety det? 😊 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bra komplement. Anonymkode: d1c57...4bb Er det bare analfabeter her inne? Anonymkode: 42238...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det bare analfabeter her inne? Anonymkode: 42238...c1c Nei, noen tørrpinner også ser jeg. TS, kjæresten min kaller meg skatten hele tiden, jeg synes det er veldig koselig. Om han du kjenner kaller deg for skatt så er det ett kompliment. At han synes du er verdifull. Anonymkode: 96c2c...493
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Litt cheesy kompliment. Ble selv kalt en blomst her om dagen. Tror noen menn er litt lite oppfinnsom og bare lirer av seg floksler fordi de ikke greier komme på noe mer personlig, men vondt ment er det jo ikke. Anonymkode: e96fa...4a6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 jeg blir kalt en vakker blomst av en gammel pasient på jobb av motsatt kjønn. Han bare sier det fordi han synes det er så fint jeg smiler til ham. Han har sagt det selv at jeg gjør dagen hans lysere og at det er fint jeg er på jobb da jeg smiler så mye og det gjør han glad. I denne sammenhengen har blomst betydd nettopp kun et kompliment. Aldri betydd noe mer enn det. Synes folk bør bli mer fargerike med komplimenter, det er jo kun hyggelig! Anonymkode: 288c3...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå