Gå til innhold

Mamma og pappa vil ikke ha flere barn🥹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma er 49 og Pappa 58 år, jeg har en  lillebror på 22 år og jeg selv er 24. Har alltid hatt lyst på et søsken til. Men mamma og pappa   syns alltid at  det  har vært nok med 2. Nå sier de plutselig at de   angrer på at de IKKE fikk flere barn, flere år etterpå. Men har lyst til å overbevise de nå. 🥹vet det er seint. Men når jeg ser babyer på butikken eller bekjente, så begynner jeg å gråte nesten fordi de er  så søte. Smelter.....❤️

Anonymkode: b96d2...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du heller skal satse på å etterhvert få egne barn, enn et søsken til. 49 år er ingen ung alder å få barn på.

Anonymkode: fd9a9...a7c

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

De har oppdratt to barn som nå er voksne. Hvis de nå ville hatt de tredje barn så må det komme fra eget ønske, og ikke fordi du vil ha et søsken til. Nå har de jo endelig voksentid igjen.

• Liker 2
Skrevet

Du er 24 år gammel og begynner nesten å gråte fordi du ikke får bli storesøster igjen, fordi babyer er så søte? :himle:

Anonymkode: 77076...4ce

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå må du slutte å tulle. Moren din er snart 50, faren din vil være nesten 75 når dette barnet når konfirmasjon, du må da skjønne selv at dette ikke er en god idé vel. Og slutt nå å legg deg opp i dine foreldre sine reproduksjonsorganer du har ingenting med dette å gjøre. Synes du babyer er så innmari søte så får du produsere og ta vare på de selv.

Anonymkode: beb29...822

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror du heller skal satse på å etterhvert få egne barn, enn et søsken til. 49 år er ingen ung alder å få barn på.

Anonymkode: fd9a9...a7c

Tror ikke det er en veldig god idé...

Anonymkode: 0d7e1...c75

• Liker 9
  • Nyttig 5
Gjest Vitalogy
Skrevet

Du og broren din kan lage barn. Tror resultatet, rent sosialt, blir omtrent det samme

Skrevet

Kjenner mange kvinner på 24 med barn hva med å få ett barn selv ? moren  din begynner tross alt å dra på åra er ikke risikofritt  hun er 69 år når broren din er 20 og din far er 78 år 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også trist. Mormor er 88 år, og jeg vil at hun skal få en baby! Hun sier at hun ikke vil ha flere 😥

Anonymkode: 35abf...2f8

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mamma er 49 og Pappa 58 år, jeg har en  lillebror på 22 år og jeg selv er 24. Har alltid hatt lyst på et søsken til. Men mamma og pappa   syns alltid at  det  har vært nok med 2. Nå sier de plutselig at de   angrer på at de IKKE fikk flere barn, flere år etterpå. Men har lyst til å overbevise de nå. 🥹vet det er seint. Men når jeg ser babyer på butikken eller bekjente, så begynner jeg å gråte nesten fordi de er  så søte. Smelter.....❤️

Det der er jo er hint om at de ønsker seg barnebarn, ikke flere egne barn. 

Anonymkode: 88257...2cf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha for ett tulleinnlegg... Få barn selv da..

Anonymkode: f60a5...b71

Skrevet

I alle dager. Har du lyst på baby må du nok ta ansvar for det selv nå. Foreldrene dine er i meste laget nå.. Skal mye til å bli gravid naturlig nå.

Anonymkode: 62950...a23

Skrevet

Man skjønner jo at innlegget bare er tull.

Anonymkode: 4b41a...23c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dårlig trolletråd 

Skrevet

Som en som faktisk ble storesøster da jeg var 24, det er ingen ting å trakte etter!

Mamma fikk demensdiagnose i en alder av 55, da var lillesøsteren min 9 år og faren min 61. Han var ikke en tilstedeværende far til noen av oss, han var en mann som spiste frokost og middag ved samme bord som oss, satt i samme stue med avisa en stund etter middag og holdt tale i konfirmasjonene våre. Ellers var han på kontoret. Det endte med at jeg ble forstermor til min egen søster da hun ble 11. Dette gjorde jeg selvsagt med glede, men det er ikke til å legge skjul på at det var vanskelig for alle parter at hun plutselig skulle bo hos meg, mannen min og våre to barn mens mamma måtte flytte på sykehjem og pappa satt hjemme med avisa. Tapsoppleveslene, sorgen, usikkerheten osv gjorde de første årenene svært utfordrende. Og ikke minst lettelsen vi alle følte da mamma døde, og den påfølgende skyldfølelsen. 

Anonymkode: 4fe63...5a8

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

det er dessverre for sent for dem men kanskje du kan få mange når du finner deg en solid varig partner ❤️ 

Anonymkode: c92bd...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...