Gjest Gjest_Forvirra_* Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Hva betyr de kryssene og firkantene man har under nicket sitt? Hvorfor har noen fem blå fryss, mens andre har en blå firkant eller fem?
Gjest Hege Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Om du registrerer deg vil du også få blå firkanter, gjest. Først en, så flere etter hvert som antall innlegg stiger. Mot en liten "avgift" kan du bli supermedlem, og det er supermedlemmer som har kryss.
Jane How Skrevet 17. desember 2005 #3 Skrevet 17. desember 2005 Hvordan kan man endre det som står under bildet? Statusen sin liksom?
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 Hvordan kan man endre det som står under bildet? Statusen sin liksom? ← Da må du være supermedlem, eller så må du få flere innlegg. Du må være supermedlem for å velge status selv.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Bli supermedlem, så kan du får admin til å endre det.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 En annen ting jeg også la merke til som jeg begynte å lure på.. Når jeg leser en diskusjon står det nederst i diskusjonen en liste over de som er inne på den diskusjonen akkurat da. Da la jeg merke til at hos den ene av dem var brukernavnet uthevet og det var små firkanter under det. Hvorfor det?
Gjest Gjesta Skrevet 17. desember 2005 #7 Skrevet 17. desember 2005 En annen ting jeg også la merke til som jeg begynte å lure på.. Når jeg leser en diskusjon står det nederst i diskusjonen en liste over de som er inne på den diskusjonen akkurat da. Da la jeg merke til at hos den ene av dem var brukernavnet uthevet og det var små firkanter under det. Hvorfor det? ← Den brukeren holder på å skrive et innlegg i diskusjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå