Gå til innhold

Firkanter og kryss

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Forvirra_*
Skrevet

Hva betyr de kryssene og firkantene man har under nicket sitt? Hvorfor har noen fem blå fryss, mens andre har en blå firkant eller fem? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du registrerer deg vil du også få blå firkanter, gjest. Først en, så flere etter hvert som antall innlegg stiger.

Mot en liten "avgift" kan du bli supermedlem, og det er supermedlemmer som har kryss.

Skrevet

Hvordan kan man endre det som står under bildet? Statusen sin liksom?

Skrevet
Hvordan kan man endre det som står under bildet? Statusen sin liksom?

Da må du være supermedlem, eller så må du få flere innlegg. Du må være supermedlem for å velge status selv.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bli supermedlem, så kan du får admin til å endre det.

Skrevet

En annen ting jeg også la merke til som jeg begynte å lure på.. Når jeg leser en diskusjon står det nederst i diskusjonen en liste over de som er inne på den diskusjonen akkurat da. Da la jeg merke til at hos den ene av dem var brukernavnet uthevet og det var små firkanter under det. Hvorfor det?

Skrevet
En annen ting jeg også la merke til som jeg begynte å lure på.. Når jeg leser en diskusjon står det nederst i diskusjonen en liste over de som er inne på den diskusjonen akkurat da. Da la jeg merke til at hos den ene av dem var brukernavnet uthevet og det var små firkanter under det. Hvorfor det?

Den brukeren holder på å skrive et innlegg i diskusjonen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...