Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann og var utro. Hadde skikkelig dårlig samvittighet.  Så ut av ingenting innrømmet samboeren at hun har vært utro.

Jeg ble veldig lettet siden nå var vi begge like. Jeg måtte late som at jeg var såret men fikk henne med på å gå videre raskt.

Problemet er at nå frister det for meg å være utro igjen siden jeg kan plutselig være det med liksom god samvittighet fordi hun var det.

Hvis jeg blir tatt kan jeg skylde på at jeg ikke var meg selv, og var såret på grunn av henne.

Hva hadde du gjort?

Anonymkode: 6d327...04a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått ut av det giftige forholdet der. Hilsen en som har vært utro og innsett hvor lite artig det er.

Anonymkode: 6bd70...eb9

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis du velger å være utro (igjen) og bruke det som unnskydning så håper jeg at hun innser at selv om hun har oppført seg dårlig så fortjener hun ikke at noen behandler henne dårlig som hevn.

Ærlig talt.

Anonymkode: e13df...63c

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du velger å være utro (igjen) og bruke det som unnskydning så håper jeg at hun innser at selv om hun har oppført seg dårlig så fortjener hun ikke at noen behandler henne dårlig som hevn.

Ærlig talt.

Anonymkode: e13df...63c

Denne skulle ikke være anonym.

Skrevet

Dere fortjener hverandre. 

Anonymkode: 30bdd...ed3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men kan du ikke bare foreslå åpent forhold da? Du kan ligge rundt, hun kan ligge rundt, alle er happy.

Anonymkode: 30bdd...ed3

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Klarer du ikke å bo alene?

Anonymkode: 6a50a...d76

Skrevet (endret)

La oss nå se på fakta her:
1. Kona di har vært utro, og har vært ærlig overfor deg om det. 
2. Du har vært utro, før kona di, uten å ha vært ærlig om det. 
3. Du lyver til kona di gjennom å fake såret over hennes utroskap. Dermed lyver du underforstått om at du selv ikke har vært det.   

Du har altså vært dobbelt uærlig, mens hun har vært ærlig. 

Og likevel synes du at du "har rett til" en slags bonus-utroskapsrunde? :eeeh: 

Dette er så teit at det umulig kan være seriøst! :hoho: 

Endret av Ullvott
  • Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg er mann og var utro. Hadde skikkelig dårlig samvittighet.  Så ut av ingenting innrømmet samboeren at hun har vært utro.

Jeg ble veldig lettet siden nå var vi begge like. Jeg måtte late som at jeg var såret men fikk henne med på å gå videre raskt.

Problemet er at nå frister det for meg å være utro igjen siden jeg kan plutselig være det med liksom god samvittighet fordi hun var det.

Hvis jeg blir tatt kan jeg skylde på at jeg ikke var meg selv, og var såret på grunn av henne.

Hva hadde du gjort?

Tatt meg sammen og insekter at jeg var en dustete egoist. Om tankegangen ligger på et så lavt nivå. Evnt får dere bli enige om åpent forhold, eller så satser du på det du har. Antar du ikke er god på  vanne eget gress. Da huet ditt er et helt annet sted

Anonymkode: 065f8...10f

Skrevet

Kona di sa i fra om at hun var utro fordi det er noe galt i forholdet deres og hun har behov for at dette jobbes med. Skjer det ikke noe så mister du henne nok eller så vil dette mest sannsynlig fortsette å være deres greie i forholdet deres. Vil du det? At evt begge vil fortsette å være utro og leve hvert deres liv, men fremdeles som gift? 

Mulig du også tenner på utroskapen hennes men da burde du jo si det til henne, kanskje det gir forholdet deres det lille ekstra dere trenger? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva hadde du gjort?

Ville kommet meg ut av det destruktive forholdet. 

Anonymkode: 57a7f...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva hadde du gjort?

Et vanskelig dilemma. På den ene side, vil jeg ikke ha ønsket å fortsette med å være sammen med en drittsekk, men - på den annen side - kan det jo tenkes at to drittsekker er en god match; utfra prinsippet om at like barn leker best. Ikke lett dette.

Anonymkode: 6a455...bea

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Så stygt gjort av deg å få henne til å tro at hun er grunnen til at du er utro, når det ikke stemmer i det hele tatt.

• Liker 4
Skrevet

LoL

Anonymkode: 66a0f...7c2

• Nyttig 1
Skrevet

Hva jeg hadde gjort? 

I første omgang hadde jeg aldri vært utro, og forlatt fruen i det sekundet jeg hadde fått nyss i hennes utroskap.

Men siden dere to er samme kopp te når det kommer til utroskap og svik, så tenker jeg at dere bare kan holde sammen videre for andres del.

• Liker 3
Skrevet

😄Gjør det litt mindre komplisert! Ta med kona på swingersklubb, der kan dere pule rundt og samtidig ikke være utro‼️

• Nyttig 1
Skrevet

Du bør smi mens jernet er varmt, kompis. En dag er kanskje mulighetene borte, og du sitter igjen med en sur og lite attraktiv kone, lev livet mens du kan. Kvinner kommer og går.

Skrevet

I alle dager…

Anonymkode: 46a17...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...