AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #1 Skrevet 15. januar 2023 Jeg klikka, mildt sagt. Jeg har sett tendenser da vi har vært ute og gått! At han har lett for å løfte hunden i båndet (den har sele på) slik at hun SVEVER i lufta da hun bjeffer på ting. Dem var ute og gikk tur! Og jeg hørte hun bjeffa. Da så jeg ut vinduet, og samboeren GIKK bortover med hunden i selen, i lufta! Mange cm over bakken! Uten at noen av føttene er i bakken. Man løfter da ikke hunden i lufta etter selen!? Herregud, kjenner det koker for meg!!! ps, selen går bare rundt hals og bringe (standard sele)… og nå ligger sambo på gjesterommet! Jeg gikk så klart ut og røska båndet ut av hendene hans.. Anonymkode: 3f903...e35 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Skrevet 15. januar 2023 Tydeligvis en liten hund siden den løftes så lett? Dere burde begge gå på dressurkurs , slik dere ville ha gjort med en stor hund slik at den ikke bjeffer på alt mulig og blir en trygg hund. Anonymkode: ea867...ce6
Pilga Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 (endret) Må være liten/medium av rase hvis den løftes med båndet. Men ikke greit at det skjer! Endret 15. januar 2023 av Pilga 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå