AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Han liker ikke å kysse meg. Kan til nød «nusse» under sex. Var ikke slik i starten på forholdet, men etter noen mnder. (Har vært sammen et par år nå.) Kjenner at jeg savner kyssingen og nærheten det gir.. Ivertfall under sex. Han sier at jeg ikke har dårlig ånde, og at det ikke er noe med meg som gjør at han er slik, han liker bare ikke å kysse. Har likevel vært hos tannlege flere ganger for å prøve å finne ut om det kan være noe i munnen min som gjør at jeg har dårlig ånde, men ingenting galt er funnet. Flere som har det slik? Evt har gode råd for å forsone seg med dette? Anonymkode: 911f4...601 1
Jocelynn Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Var sammen med en ikke-kysser. Savner det veldig. Tror ikke det er så mye å gjøre med 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Jocelynn skrev (Akkurat nå): Var sammen med en ikke-kysser. Savner det veldig. Tror ikke det er så mye å gjøre med 🤷♀️ Hvorfor savner du det? ts Anonymkode: 911f4...601
Jocelynn Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor savner du det? ts Anonymkode: 911f4...601 Vet hvor godt og intimt det føles. Et slags kjærlighetsspråk. Mye som blir sagt med et kyss.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 Jocelynn skrev (31 minutter siden): Vet hvor godt og intimt det føles. Et slags kjærlighetsspråk. Mye som blir sagt med et kyss. Da må du ikke skrive at du savner å være sammen med ikke-kysseren. Det er veldig forvirrende. Anonymkode: 71f3d...129 5
Jocelynn Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må du ikke skrive at du savner å være sammen med ikke-kysseren. Det er veldig forvirrende. Anonymkode: 71f3d...129 Savner kyssing, ikke ikke-krysseren! 😅 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Jeg vet ikke om deres situasjon, men jeg tok meg selv i å slutte å ville kysse partneren min etterhvert selv jeg. De første åra satt vi oppå hverandre og klina og kyssa hele tida, men så gikk det over.. fordi jeg mista "interessen" og følte 0 når jeg kyssa han. Til slutt ville jeg ikke at han skulle ta på meg en gang😔 liten overraskende er vi ikke sammen lenger Anonymkode: 89e2d...608
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Min mann er også sånn. Kan nusse, men liker ikke å kline. Han snuser også da, så spontan klining utgår uansett siden snusbleia er i veien. Men jeg savner klining under sex. Anonymkode: eb418...665 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke om deres situasjon, men jeg tok meg selv i å slutte å ville kysse partneren min etterhvert selv jeg. De første åra satt vi oppå hverandre og klina og kyssa hele tida, men så gikk det over.. fordi jeg mista "interessen" og følte 0 når jeg kyssa han. Til slutt ville jeg ikke at han skulle ta på meg en gang😔 liten overraskende er vi ikke sammen lenger Anonymkode: 89e2d...608 Jeg var i et langvarig forhold, og ser på det som et helt klart skille. Den dagen det ble slutt på de lange nærhetsskapende kyssene, var den dagen jeg skjønte at vi var i nedoverbakken. I følge John Gottman må du over seks sekunder, før at kysset skal skape tilknytning. Anonymkode: 71f3d...129 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg var i et langvarig forhold, og ser på det som et helt klart skille. Den dagen det ble slutt på de lange nærhetsskapende kyssene, var den dagen jeg skjønte at vi var i nedoverbakken. I følge John Gottman må du over seks sekunder, før at kysset skal skape tilknytning. Anonymkode: 71f3d...129 Jepp Anonymkode: 89e2d...608
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 Det begynte med slutt på kyssing. Han syntes spytt var ekkelt. Så ble det slutt på klemming, kosing og sex. Var til slutt utro med en som ga meg alt jeg trengte og er skilt i dag. Anonymkode: 7cfea...571 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 Vet ikke om det hjelper, men jeg liker ikke kyssing heller. Elsket det før. Klining og kyssing, det var så gøy! Men nå vil jeg ikke kysse på leppene/kline. Jeg kan kysse andre steder på kroppen men ikke munn. Vet ikke hvorfor, men man forandrer vel bare smak og behag gjennom årene. (Jeg er ikke i et forhold da så sånn sett er det ingen som "lider" ukysset) TS, vil partner kysse deg andre steder? Kinnet, halsen osv? Anonymkode: b5b36...a16 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke om det hjelper, men jeg liker ikke kyssing heller. Elsket det før. Klining og kyssing, det var så gøy! Men nå vil jeg ikke kysse på leppene/kline. Jeg kan kysse andre steder på kroppen men ikke munn. Vet ikke hvorfor, men man forandrer vel bare smak og behag gjennom årene. (Jeg er ikke i et forhold da så sånn sett er det ingen som "lider" ukysset) TS, vil partner kysse deg andre steder? Kinnet, halsen osv? Anonymkode: b5b36... Nei, han kysser meg ikke andre steder på kroppen heller, enda han vet at jeg liker det veldig godt. ts Anonymkode: 911f4...601
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 Jeg er også en ikke-kysser. Mannen min elsker det, så han kysser meg overalt ellers, det går helt greit. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men han virker å ta det greit. Kliner litt under sex noen ganger, men det er sjelden. Mye kos og annet, men jeg har aldri likt å kline dessverre. Vi har vært sammen i et halvt liv nå, og tror mannen min får dekket nærhetsbehovet uansett. Som sagt kan han kysse meg alle andre steder når han vil. Har ingenting med personlig hygiene å gjøre. Anonymkode: 89b51...726 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 Om jeg måtte velge, ville jeg heller hatt kyssing, kosing og nærhet og ikke sex. Anonymkode: 60b2b...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 Jeg er en kysser, men mister lyst til det hvis jeg er sammen med en dårlig kysser! Tenker mye der har med kjemi å gjøre i bunn og grunn? .. de jeg synst er gode på å kysse får jeg ikke nok av 😅 Anonymkode: c5465...e8d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #17 Skrevet 16. januar 2023 Kunne aldri vært sanmen med en som ikke likte kyssing. Anonymkode: 95289...6e0
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #18 Skrevet 16. januar 2023 Han kysser deg ikke fordi han ikke liker deg godt nok. Anonymkode: f4bf4...836
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #19 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 0.26): Han liker ikke å kysse meg. Kan til nød «nusse» under sex. Var ikke slik i starten på forholdet, men etter noen mnder. (Har vært sammen et par år nå.) Kjenner at jeg savner kyssingen og nærheten det gir.. Ivertfall under sex. Han sier at jeg ikke har dårlig ånde, og at det ikke er noe med meg som gjør at han er slik, han liker bare ikke å kysse. Har likevel vært hos tannlege flere ganger for å prøve å finne ut om det kan være noe i munnen min som gjør at jeg har dårlig ånde, men ingenting galt er funnet. Flere som har det slik? Evt har gode råd for å forsone seg med dette? Anonymkode: 911f4...601 Jeg liker heller ikke å kysse noe særlig. Heller ikke under sex, da bare distraherer det meg egentlig. Da tenker jeg på skikkelig tungekyss med klinende lepper. Det du mente, sant? Jeg kysser ham derimot gjerne på kroppen. Det er bare selve kliningen munn til munn jeg syns kan droppes. Vinhar så mange ndre måter å vise nærhet og intimitet på. At dere klinte mer i starten av forholdet handlet sikkert mer om at man enda er litt vare for å si rett ut hva man ikke liker så godt. Kanskje for å ikke såre partneren, at partneren skal bli usikker. Eller bare det at man vil vise sine beste sider. Så merker man at partneren liker lange kyss, så gir man lange kyss. I ren forelskelse. Når kjærligheten tar over er det kanskje flere ting man gjør for hverandre som bekrefter denne kjærligheten. Og ‘turteldue’ kyssing er ikke en like stor selvfølge hos mange. Det er feks vanlig at mange vokser opp uten å se foreldrene sine kysse. Og det er gjerne de samme som ikke har like behov for sånn kyssing igjennom hele livet selv. Det er nok ellers bare forskjell på folk. Det med ekstra tannlege besøk pga dette høres derimot litt voldsomt ut. Tyder på at du kanskje har litt over gjennomsnittet dårlig selvtillit. Kanskje det er dette det egentlig handler om. At du blir litt usikker på følelsene hans? Om det er mer bekreftelse du trenger ville jeg sagt det som det var rett ut. At kyssing er for deg en sterk bekreftelse på forholdet for deg. Og om dette blir helt umulig for ham, så kan han kanskje vise kjærlighet og romantikk på andre måter enn kyssing? Gode ord, nærhet, berøring osv. Anonymkode: d37bd...c48 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #20 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kysser deg ikke fordi han ikke liker deg godt nok. Anonymkode: f4bf4...836 Nei, det trenger det ikke å bety. Jeg er heller ikke en som er spesielt glad i kyssing, aner ikke hvorfor. Det betyr imidlertid ikke at jeg ikke er forelsket eller glad i den jeg er med. Får nesten dårlig samvittighet når jeg leser at noen tar dette så alvorlig at de til og med drar til tannlegen for å sjekke seg. Anonymkode: 7b34e...30b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå