AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Hva tenker dere? Anonymkode: 8f341...4cb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 MortenMunkholm skrev (Akkurat nå): Hva mener du egentlig? Mener at man kan klare seg godt som singel. Litt needy å ønske noen der... eller? Anonymkode: 8f341...4cb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Ja, det er vel ingen mennesker som har eller ønsker seg kjæreste eller samboer. Bare de aller aller aller mest needy, tipper 0,043%. Anonymkode: cd424...944
Måneskinn Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Hvorfor skulle det være needy? Så klart man kan ha det helt topp som singel, men man kan ha det helt topp med en kjæreste også. Jeg kjenner ingen som noengang har sagt at nei, livet ble egentlig litt kjipt da jeg fikk jeg meg kjæreste... Er ikke noe needy med å ønske seg en liten oppgradering i livet sitt, det betyr ikke at man ikke har det bra fra før. Bare at man ønsker seg noen som plusser på det man har
Helene1982 Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 Nei. Jeg leser ofte her på forumet at å si fra er å sutre, å ta opp noe i et forhold er å kreve, og å ønske seg noe er å være needy. All kritikk er hat og mobbing. Det er selvsagt flere måter å kommunisere et budskap på, men jeg mener at språket mange bruker er ekstremt dramatisk og lite konstruktivt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 Veldig uselvstendig ja Anonymkode: 50ec0...760 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Skrevet 14. januar 2023 Needy og uselvstendig. Anonymkode: d03ae...890 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #12 Skrevet 14. januar 2023 Arild37 skrev (42 minutter siden): Nei, hvorfor skulle det være det? Hvorfor går mennesker i par? Hva er poenget? Anonymkode: 8f341...4cb
Jocelynn Skrevet 14. januar 2023 #13 Skrevet 14. januar 2023 Klarer meg godt som singel. Ønsker meg en partner. Men føler meg ikke needy… 🤷♀️
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 Alle har vel den drivkraften i seg at de ønsker å være elsket av en spesiell person i livet sitt. Og føle at man betyr noe for noen. Det er vel ikke å være needy. Selvsagt får ikke alle det, men de fleste får det nå til på ett vis ser det ut som. (da tenker jeg ikke på familie, men kjæreste relasjoner) Men samtidig så må en jo fikse single livet og da ha det best mulig med seg selv.
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Alle har vel den drivkraften i seg at de ønsker å være elsket av en spesiell person i livet sitt. Og føle at man betyr noe for noen. Det er vel ikke å være needy. Selvsagt får ikke alle det, men de fleste får det nå til på ett vis ser det ut som. (da tenker jeg ikke på familie, men kjæreste relasjoner) Men samtidig så må en jo fikse single livet og da ha det best mulig med seg selv. Nei, alle har ikke et ønske om å være to. Jeg er enig i at alle ønsker å bety noe for noen, men alle ønsker seg ikke en partner som de kan leve et A4-liv sammen med. 1
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Nei, alle har ikke et ønske om å være to. Jeg er enig i at alle ønsker å bety noe for noen, men alle ønsker seg ikke en partner som de kan leve et A4-liv sammen med. nei man kan ønske seg en partner man er glad i betyr ikke at man må leve A4 livet...er noe som heter særboere eller bare definere seg som kjærester til evig tid... er jo ingen fasit. 1
Isambard Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 Helene1982 skrev (20 timer siden): Nei. Jeg leser ofte her på forumet at å si fra er å sutre, å ta opp noe i et forhold er å kreve, og å ønske seg noe er å være needy. All kritikk er hat og mobbing. Det er selvsagt flere måter å kommunisere et budskap på, men jeg mener at språket mange bruker er ekstremt dramatisk og lite konstruktivt. Helt enig. 1
Isambard Skrevet 15. januar 2023 #18 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor går mennesker i par? Hva er poenget? Anonymkode: 8f341...4cb Du kommer ikke på noen forklaring selv?
Helene1982 Skrevet 15. januar 2023 #19 Skrevet 15. januar 2023 GrønnNellik68 skrev (4 minutter siden): nei man kan ønske seg en partner man er glad i betyr ikke at man må leve A4 livet...er noe som heter særboere eller bare definere seg som kjærester til evig tid... er jo ingen fasit. Enig. Jeg ser på sønnen til min venninne som min egen, og da han ikke ville studere videre etter videregående, prøvde jeg å overtale ham. Moren hans er smartere enn meg, og sa: Du kan ikke ønske for andre enn deg selv. Selv om jeg ønsket en akademisk utdannelse for ham, var ikke det det han ønsket for sitt eget liv, og det må jeg akseptere.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #20 Skrevet 15. januar 2023 Isambard skrev (54 minutter siden): Du kommer ikke på noen forklaring selv? Jeg er i en fase der jeg er lei av tanken på forhold og har mistet troen på kjærlighet. Ser stortsett dårlige forhold overalt, folk som er sammen av økonomiske og andre årsaker som sier de elsker hverandre, men har det helt forferdelig sammen. Mye samlivsbrudd... Hovedgrunnen for å være i forhold er å få barn og ta vare på de sammen, det er enslags felles ansvar og arbeidsoppgave for to. Men ellers hvis det å ha kjæreste/være i forhold ikke gir deg noe, så hvorfor være i et, om man kan klare seg selv? Hva trenger man en kjæreste til sånn egentlig? Anonymkode: 8f341...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå