AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Møter dere flere helt i begynnelsen eller bare en? Skal date igjen etter brudd og føler meg på dypt vann. Anonymkode: 20979...8b8
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Tror det er best å møte en om gangen i alle fall. Hvis ikke kan det bli klein stemning på restauranten, tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 MortenMunkholm skrev (Akkurat nå): Tror det er best å møte en om gangen i alle fall. Hvis ikke kan det bli klein stemning på restauranten, tror jeg. Haha, mulig jeg formulerte meg dårlig 😅 selvfølgelig ikke samtidig. Anonymkode: 20979...8b8 1
Arild37 Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Møter dere flere helt i begynnelsen eller bare en? Skal date igjen etter brudd og føler meg på dypt vann. Anonymkode: 20979...8b8 Før møtte jeg flere på en gang, men det blir bare surr. Man kan gi mer av seg selv om man holder seg til en person
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Haha, mulig jeg formulerte meg dårlig 😅 selvfølgelig ikke samtidig. Anonymkode: 20979...8b8 Det kunne jo ha vært artig sånn rent humormessig, men ingen god løsning:) Ikke for mange. Personlig prøver jeg å ha fokus på en når jeg dater. Endret 14. januar 2023 av MortenMunkholm
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Skjønner ikke hvorfor folk har så dårlig tid og må date flere. Hva er så farlig med å treffe en person om gangen? Treffes 2-3 ganger og finne ut av om det er noe potensiale. Hvis nei, så går man bare videre. Anonymkode: 058fe...04f
Jocelynn Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Jeg dater kun en person av gangen. Livredd for surr (dritdårlig på navn, så kan fort tabbe meg ut…) Greit å lukke en dør før en åpner en ny… 😅
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 Ts her Er egentlig enig med dere om en om gangen, men har skrevet med flere på tinder og nå vil noen møtes. Har møtt en som jeg ikke følte noe kjemi med, men har et par jeg kunne tenkt meg å møtt. Utvikler det seg vil jeg selvfølgelig forholde meg til en. er det dårlig? Her er det kun snakk om en tur, kaffe eller lignende. Vil ikke gå lengere med flere selvfølgelig. Anonymkode: 20979...8b8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Jeg møter bare en og en men opplever at menn dater flere av gangen desverre Anonymkode: 910ff...957
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her Er egentlig enig med dere om en om gangen, men har skrevet med flere på tinder og nå vil noen møtes. Har møtt en som jeg ikke følte noe kjemi med, men har et par jeg kunne tenkt meg å møtt. Utvikler det seg vil jeg selvfølgelig forholde meg til en. er det dårlig? Her er det kun snakk om en tur, kaffe eller lignende. Vil ikke gå lengere med flere selvfølgelig. Anonymkode: 20979...8b8 Syns ikke det er dårlig Anonymkode: 15cad...405
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 møt mange! det er jo hovet grunnen til og bruke tinder ☺️ Anonymkode: 64180...1de 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 Jeg dater flere om gangen og er ærlig om at jeg skal på date med flere. Når jeg finner en jeg vil date eksklusivt gir jeg beskjed til de andre om at jeg ikke dater flere. Er også klar at om det ikke er kjemi fra en av partene må man være ærlig og gi tilbakemelding. Er ikke greit å la folk leve i håpet. Hele poenget her er å finne den riktige som du passer sammen med og ikke ta til takke med en person som er feil for deg bare fordi han matcha deg først. En kompis sammenlignet det som et garn man kaster ut. Det kommer mange fisker i nettet og du skal finne den som er riktig for deg 😊 Anonymkode: d6204...643 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 Dater flere om gangen (2-3) og ser heller ikke noe problem med det. Slik kan man sammenligne litt og se hva som er på «markedet» og finne ut hva man selv ønsker eller ikke. (kvinne, 30). Anonymkode: 798a4...10f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #14 Skrevet 16. januar 2023 Jeg dater flere, og en god del av damene jeg dater sier også at de gjør det. Andre velger å være eksklusive - nærmest fra første chatsamtale. Du bestemmer selv. Som mann - og med begrenset tid til dating, ville det vært veldig dumt å begrense seg til bare èn. Kvinner har lettere for å finne seg en date, mens det tar tid og jobb for meg som mann. Hvis jeg bare dater en, og jeg ikke har kjemi med den ene damen, må jeg jo begynne helt på nytt. Det er veldig utmattende. Da er det bedre å ha flere å velge i, så man kan se hva som fungerer og hvor kjemien er best. Men - som alltid, det er best å være ærlig på det! M40 Anonymkode: d199d...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #15 Skrevet 16. januar 2023 Jeg har ikke kapasitet til å sjonglere flere. Selv på chatte-stadiet klarer jeg max 2 ellers surrer jeg bare info de gir sammen og driter meg ut med å blande sammen info.. Hvis jeg dater noen er det uaktuelt med flere. Selv om treffer én og bare chatter med en an får jeg bare dårlig samvittighet og greier heller ikke være tilstede på en skikkelig måte. Jeg tror ikke på noen måte det er lettere å finne kjæreste med å holde alle muligheter åpen. Jeg tror å begrense mulighetene er mer konstruktivt. Man trenger tross alt bare én mann/kvinne og ikke 15. Anonymkode: 815de...6c2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #16 Skrevet 16. januar 2023 Kun 1 om gangen. 😊 Hadde for min del vært veldig rart å skrivd både hjerter og fine ting til flere samtidig😅 Lurer litt på om han jeg møtte litt i sommer traff flere. Han lurte noen dager etter vi møttes om hvordan vi kom i kontakt. Det var han som la til meg på Facebook og vi begynte å prate🙈😅 Anonymkode: dd70e...c0c
Andro Skrevet 16. januar 2023 #17 Skrevet 16. januar 2023 Hadde aldri orka å starte på noen datingkarusell 😂
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #18 Skrevet 17. januar 2023 En om gangen Anonymkode: b6a11...f54
exictence Skrevet 17. januar 2023 #19 Skrevet 17. januar 2023 Møter bare en av gangen. Mange ganger jeg og sletter Tinder eller setter Tinder på pause. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå