Gå til innhold

Hvor i Oslo kan man røyke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det "fortauskafèer" i Oslo med varmelamper der det er behagelig å sitte ute når det er noen få varmegrader...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Mona-Lisa huset er det ganske OK, mener jeg.

Gjest Ikke-røyker
Skrevet

Av hensyn til allmennheten og helsen til folk som ferdes på offentlige steder: ingen steder, håper jeg.

Hjemme hos deg selv og ute på åpen gate, ja, men ikke på steder/rom/lokaler der alle kan ferdes.

:frustrert:

Skrevet
Av hensyn til allmennheten og helsen til folk som ferdes på offentlige steder: ingen steder, håper jeg.

Hjemme hos deg selv og ute på åpen gate, ja, men ikke på steder/rom/lokaler der alle kan ferdes.

Er det lov så er det lov, og tåler du det ikke så hold deg hjemme. :frustrert:

Skrevet

Les innlegget mitt engang til du.... Jeg skrev at det skulle foregå ute. Skjønte du ikke det selv om jeg presiserte utendørs, varmelamper og "noen få varmegrader"??

Takk for tips sweetie-pie og takk til deg Piper!

Skrevet

På Stranden, Aker Brygge så jeg i kveld at det var stoler ute med lammeull/saueullsfell i - det så rent fristende ut selv for en ikke-røyker!!!

Skrevet

Utenfor restaurant Dinner, og på Südøst... :)

Skrevet

Både på Mono, Garage og Kaos er det godt og levelig for røykere vinterstid. I bakgårdene, altså. Pledd/sauefeller/varmelamper.

Skrevet

Vertshuset Oscar Braaten på Torshov har røyketelt utenfor.

Skrevet

Sir Winstone Karl Johans gt.

Bobs på Grønland

mange steder, de fleste stor steder faktisk

Skrevet

Dubliner i Oslo sentrum har prima røykefasiliteter. Det samme gjelder som noen nevnte her 1.etg. ved Mona Lisa, det heter Høybråthen Cognac og sigarbar faktisk. Det er det alltid stinn brakke...uansett vær og foreforhold!

Skrevet

Ja men jeg vil ikke si hvor. Det er ikke så stort...

Skrevet
Er det lov så er det lov, og tåler du det ikke så hold deg hjemme.  :frustrert:

Hvis du ikke har fått det med deg, så er det ikke lov å røyke inne på utesteder, Piper.

Hvis trådstarters spørsmål er hvor hun kan røyke ute i åpen friluft, så er selvfølgelig svaret at det kan hun gjøre hvor hun vil! Det er jo ingen som nekter henne i å røyke og forpeste luften ute.

:roll:

Skrevet

Slapp av da, gjest. :overrasket:

Jeg vet at det er lov å røyke i friluft. Jeg spør jo om en kafe/utested der de har satt opp varmelamper eller varmetelt slik at man kan sitte ute å røyke.

Piper svarte på det jeg spurte om.

Du er vel den eneste her i denne tråden som ikke har fortsått (ikke vil forstå) hva tråden handler om...

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Bakgården på Cafè Sara i Torggata/Hausmannsgate har både varmelamper og pledd. God og rimelig servering har de også. :)

Skrevet
Hvis du ikke har fått det med deg, så er det ikke lov å røyke inne på utesteder, Piper.

Hvis trådstarters spørsmål er hvor hun kan røyke ute i åpen friluft, så er selvfølgelig svaret at det kan hun gjøre hvor hun vil! Det er jo ingen som nekter henne i å røyke og forpeste luften ute.

:roll:

dersom du faktisk leser innlegget også, og ikke kun overskriften og bestemmer deg for at det da menes inne, så ser du faktisk at det er ganske spesifisert allerede i hovedinnlegget at hun leter etter steder UTENDØRS der det er lov å røyke, som ligger i tilknytning til ett utested og som har både servering og varmelamper.

men det er nok noe med det å ikke ville forstå. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...