pop up bruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg har fått vite at jeg kan velge naturlig syklus for mitt fryseforsøk hos Risken, men at hvis eggløsning havner på en helgedag vil de destruere embryo. Utover det har jeg ikke fått noen info. Jeg vurderer naturlig syklus fordi jeg ble så dårlig av alle medisine sist, og det har tatt lang tid å hente seg inn etter at jeg ble overstimulert og hadde en MA. Så, er det noen som har gjennomgått fryseforsøk i naturlig syklus ved risken og kan si noe om hvordan det foregår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 pop up bruker skrev (1 time siden): Jeg har fått vite at jeg kan velge naturlig syklus for mitt fryseforsøk hos Risken, men at hvis eggløsning havner på en helgedag vil de destruere embryo. Utover det har jeg ikke fått noen info. Jeg vurderer naturlig syklus fordi jeg ble så dårlig av alle medisine sist, og det har tatt lang tid å hente seg inn etter at jeg ble overstimulert og hadde en MA. Så, er det noen som har gjennomgått fryseforsøk i naturlig syklus ved risken og kan si noe om hvordan det foregår? Jeg har kun gått gjennom det privat, men om du vil jeg skal dele hvordan prosessen var, si ifra Anonymkode: 8d394...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Del Skrevet 15. januar 2023 Jeg har hatt innsett i helg, så merkelig at du ikke får det!?! Anonymkode: 4f60c...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kia83 Skrevet 15. januar 2023 #4 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har hatt innsett i helg, så merkelig at du ikke får det!?! Anonymkode: 4f60c...643 De har begrenset bemanning i helgene vil jeg tro. Og dermed større behov for at det som skjer da planlegges på forhånd sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. januar 2023 #5 Del Skrevet 15. januar 2023 De dedtruer da virkelig ikke embryo da 😅😅 men innsett blir avlyst dersom innsett faller på helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Del Skrevet 15. januar 2023 Kan det ha noen sammenheng med belastningen på sykehusene nå? Husker under covid, så ble IVF nedprioritert. Kia83 skrev (2 timer siden): De har begrenset bemanning i helgene vil jeg tro. Og dermed større behov for at det som skjer da planlegges på forhånd sikkert Anonymkode: 8d394...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har hatt innsett i helg, så merkelig at du ikke får det!?! Anonymkode: 4f60c...643 Har du hatt det på Riksen? Jeg har vært på riksen i helgen for andre ting i helgene, og da var det kun en gynekolog der faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 15. januar 2023 Neutral90 skrev (1 time siden): De dedtruer da virkelig ikke embryo da 😅😅 men innsett blir avlyst dersom innsett faller på helg. Mulig jeg misforstod. Gikk tilbake til helsenorge nå og der står det at de avbryter forsøket. For håpe de da mener at de ikke destruerer det, men jeg at de kanskje bare fryser det ned igjen. Og hvis det er slik det gjøres er det jo ikke så krise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har kun gått gjennom det privat, men om du vil jeg skal dele hvordan prosessen var, si ifra Anonymkode: 8d394...fd7 Ja, veldig gjerne! Tusen takk 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Del Skrevet 15. januar 2023 pop up bruker skrev (32 minutter siden): Mulig jeg misforstod. Gikk tilbake til helsenorge nå og der står det at de avbryter forsøket. For håpe de da mener at de ikke destruerer det, men jeg at de kanskje bare fryser det ned igjen. Og hvis det er slik det gjøres er det jo ikke så krise! Det de gjør er jo bare å ikke tine det hvis innsett faller på en helg.... Dette planlegger de selvfølgelig og de vet om det passer seg eller ikke før de tar ut embryoet av fryseren........ Anonymkode: 4f60c...643 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 15. januar 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det de gjør er jo bare å ikke tine det hvis innsett faller på en helg.... Dette planlegger de selvfølgelig og de vet om det passer seg eller ikke før de tar ut embryoet av fryseren........ Anonymkode: 4f60c...643 Jeg vet som sagt ingenting om dette, og aner ikke hvordan det foregår da jeg ikke har fått noen informasjon, så alt av info er bra her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå