Gå til innhold

Hjelp, jeg har en katt på snart 20 år. Akuttvakt dyrelege/ Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg prøver å google meg til en dyrelege i Bergen som er åpen på en søndag, men

finner ingen. Jeg har en katt på snart 20 år med forstoppelse, får i henne vann og litt våtfor, jeg har også fått fjernet noe avføring ved hjelp av hanske og lillefing, men det er mer som jeg ikke får ut.

Har gitt henne sardiner i rapsolje for å se om det kan hjelpe, jeg trenger akutt dyrelege snaret mulig og

lurer på om det er noen som vet om det er noe som helst åpent i morgen? Bergen.

Anonymkode: 37bf0...d78

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du har fått hjelp, så går veterinærvakt i Bergen på omgang hos flere klinikker. Felles nr er 820 90 060.

Denne helgen er det Sandviken dyreklinikk som har vakt.

Anonymkode: caed7...019

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For en intens sorg det er å miste min beste venn🐈, det er ingenting å gjøre når indre organer svikter slik, ikke avføring eller vannlating på noen dager, det er en så stor SORG at jeg har problemer med å holde meg fattet.

Måtte avlive henne, helt umenneskelig å la hun gå slik-:(

• Hjerte 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For en intens sorg det er å miste min beste venn🐈, det er ingenting å gjøre når indre organer svikter slik, ikke avføring eller vannlating på noen dager, det er en så stor SORG at jeg har problemer med å holde meg fattet.

Jeg har ei på snart 17 år. Frisk enda..men gruer meg til den dagen hun blir syk. Føler med deg!!

Anonymkode: 05536...b76

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun levde i 20 gode år med deg- det er mye for en katt! Du lot henne få slippe før det gikk for langt, og det var riktig av deg! Føler med deg! Jeg mistet mi på 15 i august, og det er ufattelig timt uten henne!❤️

Anonymkode: dc53a...cbb

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hun levde i 20 gode år med deg- det er mye for en katt! Du lot henne få slippe før det gikk for langt, og det var riktig av deg! Føler med deg! Jeg mistet mi på 15 i august, og det er ufattelig timt uten henne!❤️

Anonymkode: dc53a...cbb

Takk❤️

Og til alle som svarte, takk.❤️

😭 

Det blir ikke ny katt med det første, orker ikke tanken på det en gang, jeg hadde en hellig birma, en usedvanlig kontakt fikk vi, hun var med meg på turer, jeg kjøpte inn favorittmaten fra dyrebutikk, vi lekte sammen og så på solnedgangen sammen... hun klemte meg, snakket med meg, vi snakket sammen og nå er hun ikke mer.

Jeg har ikke ord for hvor intens smerte dette her, må på jobb i morgen og må ta meg sammen.

Jeg virkelig elsket min beste venn, savnet er så ufattelig stort.

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner så godt hvordan du har det, måtte avlive mine to gjennom 9 og 11 år pga sykdom, og det er flere år siden, jeg klarer fortsatt ikke få ny katt og klarer fortsatt ikke å tenke på dem uten at det gjør vondt/savner dem. Det vil være knallvondt 1 år så blir det mindre vondt, men savnet vil alltid være der.

Anonymkode: ae7c4...843

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...