AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Treffer en fyr jevnlig som jeg liker godt, vi har god sex og fine samtaler. Jeg har akkurat kommet ut av et langt forhold og er ikke på utkikk etter noe nytt og er helt åpen med han om at dette er "Just for fun". Han er nok mer på utkikk etter noe seriøst så jeg vet ikke helt hvorfor han gidder. Men vi har det gøy og koselig sammen. Han har snart bursdag og jeg aner om jeg bør gi han noe, og i så fall hva? Jeg føler at jeg vil gi han en gave, men kjenner han ikke godt nok til å kjøpe noe personlig. Og jeg ønsker heller ikke å gi en "kjærestegave", hvis dere skjønner. Hva ville du gjort, og hva ville du gitt? Anonymkode: 6f8b4...2ec
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 En natt med deg Anonymkode: 9a0da...85a 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Gave er vel koselig. Noen interesser du kan ta utgangspunkt i? Hvilken aldersgruppe? Anonymkode: d0897...75a
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Dropp for guds skyld gaven. Ellers blir du ikke kvitt ham. Anonymkode: 8df8a...2a7
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 Spander middag på han ute istedenfor gave😊 Anonymkode: e79af...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå