Gå til innhold

Det hender seg at snart 3 åringen har noen rare anfall (?) på natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig (sjeldent, noen dager i måneden) at datteren min våkner på natten. Hun våkner hylende. Får ikke helt kontakt med henne. Det er en helt merkelig og uvanlig gråt. Hun er helt panisk. 

Hun sier au, eller bare hyler og gråter. 

Noen ganger setter hun igang og dette ut av sengen. Kanskje hun prøver å gå ut av sengen eller i panikk flytter seg 😰😰

Jeg får like vondt hver gang og blir bekymret. Trodde først det var feberkramper ene natten , men det skjer utenom feber også.. Natteskrekk? Burde jeg ta det til legen?

Anonymkode: 93d9e...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt voksesmerter. 

Det skjedde nå. Hun våknet helt panikk hylende. Så au. på vei opp så hørte jeg et stort brak og hun satt på gulvet helt forfjamset. Jeg spør om hun har drømt. Ja sier hun. Har du vondt spør jeg, jaa sier hun og peker bort på veggen 😶

Skrevet

Høres ut som nattskrekk. Bare være i nærheten og pass på at hun ikke skader seg, det går over 😊

Anonymkode: adea2...537

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som nattskrekk. Min datter hadde også dette i 3-årsalderen.Eneste som hjalp var å trøste. Gikk heldigvis over etter noen måneder.

Skrevet

Natteskrekk?

Vår gjorde det samme i den alderen. Prøvde ikke å vekke ham, men holdt forsiktig på ham. 

Anonymkode: f994f...688

Skrevet

Skal fikse madrasser rundt sengen hennes. Prøver ikke vekke henne men hun satt forfjamset på gulvet etter å ha ramlet ut. 

Bare flaks hun ikke skader seg. 

Burde det sjekkes av lege så det ikke e noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...