MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Asså. Det høres klønete ut. Budrunde krasjer med dykketur. Endret 14. januar 2023 av MortenMunkholm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 Hva skal du med telefon når du dykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2023 Blizz1 skrev (Akkurat nå): Hva skal du med telefon når du dykker? Budrunde på leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Blizz1 skrev (1 minutt siden): Hva skal du med telefon når du dykker? Følge med på budrunde står det jo... Anonymkode: e47b9...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 14. januar 2023 #5 Del Skrevet 14. januar 2023 De fleste mobiltelefoner er vanntette nå til dags, hvertfall de som koster litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 14. januar 2023 #6 Del Skrevet 14. januar 2023 Putte telefonen i en vanntett og gjennomsiktig pose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 14. januar 2023 Blizz1 skrev (Akkurat nå): Putte telefonen i en vanntett og gjennomsiktig pose. Det går ikke fordi det er jeg som selger. Så må svare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg kjøpte dette for å ha mobilen ute i regn (altså slik regn når det høljer ned). Selv om iphone skal være vanntett opp til en viss dybde, så er det ubehagelig å ha den ute i så mye regn 😅 https://www.power.no/mobil-og-foto/mobiltilbehoer/mobildeksel/sbs-vanntett-deksel-for-telefon-65-ipx6-hvit/p-1110269/store/1111/?gclid=Cj0KCQiAzeSdBhC4ARIsACj36uECy0DZ1b6Vl1GBuXzoOf0kBSlrtPZhDyHkt5U8aUuUCZLfIQGqfJwaAuLHEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Tror kanskje den er beregnet for dykking, men skal jo ikke si sikkert. Hos elkjøp har de en der det står at man kan bruke den til dykking; https://www.elkjop.no/product/mobil-nettbrett-og-smartklokker/mobiltilbehor/mobildeksel/vanntett-veske-til-mobiltelefon-bla/498590 Og man får kanskje enda bedre enn dette om man går til spesial butikker i forhold til dykking (som selger godt utstyr). Anonymkode: 33bb6...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. januar 2023 #9 Del Skrevet 14. januar 2023 MortenMunkholm skrev (5 minutter siden): Det går ikke fordi det er jeg som selger. Så må svare. Ulefone Armor X8 Black 4+64GB Black | NetOnNet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 14. januar 2023 #10 Del Skrevet 14. januar 2023 Enkleste er vel å droppe dykkertur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #11 Del Skrevet 14. januar 2023 Skal du prøve å prate under vann? Anonymkode: 4dd51...8ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 14. januar 2023 Luckiness skrev (2 minutter siden): Enkleste er vel å droppe dykkertur? Har prøvd, men må være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du prøve å prate under vann? Anonymkode: 4dd51...8ef Jeg må jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #14 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg tror mange mobiler kan være under vann, men ikke så dypt, da trykket blir veldig høyt. En vanntett telefon holder kanskje ikke, da den mest sannsynlig ikke er beregnet på å gå sånn 7 meter under vannoverflaten. Dette er noe jeg antar. Finnes sånne deksler for å beskytte telefonen fra vann, men man kan nok ikke snakke gjennom den, bare skrive. Er du helt sikker på at du ikke kan flytte budrunden, eller ikke dykke? Hva er vitsen med å dykke hvis du er i telefonen? Anonymkode: 25dbb...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 14. januar 2023 #15 Del Skrevet 14. januar 2023 MortenMunkholm skrev (15 minutter siden): Har prøvd, men må være med. Kan du ikke la noen andre overta mobilen din og budrunden? Avtale taktikk og maks bud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror mange mobiler kan være under vann, men ikke så dypt, da trykket blir veldig høyt. En vanntett telefon holder kanskje ikke, da den mest sannsynlig ikke er beregnet på å gå sånn 7 meter under vannoverflaten. Dette er noe jeg antar. Finnes sånne deksler for å beskytte telefonen fra vann, men man kan nok ikke snakke gjennom den, bare skrive. Er du helt sikker på at du ikke kan flytte budrunden, eller ikke dykke? Hva er vitsen med å dykke hvis du er i telefonen? Anonymkode: 25dbb...ff3 Du stiller et veldig godt spørsmål avslutningsvis. Et veldig godt et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #17 Del Skrevet 14. januar 2023 Luckiness skrev (1 minutt siden): Kan du ikke la noen andre overta mobilen din og budrunden? Avtale taktikk og maks bud? Det hadde jeg ikke tenkt på. Men hva skal de som tar over budrunden med en såpass avansert telefon som tåler dykking? De er jo på land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revlis Skrevet 14. januar 2023 #18 Del Skrevet 14. januar 2023 Radiosignaler går ikke under vann, så det kan du bare glemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #19 Del Skrevet 14. januar 2023 Revlis skrev (3 minutter siden): Radiosignaler går ikke under vann, så det kan du bare glemme. Bør jeg heller ta med vanntett Mac og kjøre budrunden live på nett da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liebe Skrevet 14. januar 2023 #20 Del Skrevet 14. januar 2023 Snooker på Eurosport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå