Alenemamma2020 Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Hei! vurderer å flytte med mitt barn på 2år. Har funnet en plass jeg liker godt, og vært på visning på en kårbolig som jeg får leie. Problemet er at jeg bli så usikker om dette blir riktig, ene øyeblikket er jeg gira, i det andre så vil jeg ikke. Er så usikker. Da jeg vil det beste for barnet mitt. Hun trives så godt i Bhg hun går i nå. Positivet; Større plass (bor nå i en sokkelleilighet), Nærmere barnefar, bestevennen min bor like ved, nærmere min mor. Negativet; Ny Bhg, dyrere leiepris, redd for at det blir helt feil, ny kommune. Hva ville dere gjort i min situasjon?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Hei! Trives du der du er nå, eller er det omstendigheter som gjør at du vil flytte? Av egen erfaring har det å ha et godt nettverk rundt meg, vært et stort pluss i alenemorstilværelsen! Det å ha barnefar i nærheten er jo ganske greit med tanke på samvær og samarbeid videre. Jo større barnet blir, desto mer komplisert blir det i forhold til flytting. Når hun begynner å danne vennskap, går på skole osv, så blir det å flytte et større prosjekt. Du får sette deg ned i fred og ro å tenke gjennom dette. Kanskje skrive ned fordelene og ulempene på et ark, snakk med venner, familie og barnefar (om dere har en grei relasjon). Så får du gjøre det du tenker er best for deg og datteren din🤗 Lykke til! Anonymkode: f57c4...8fb 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå