Gå til innhold

Lite eksklusivt bryllup eller stort enklere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Budsjettet vårt er ca 100 000 og vi ser at vi ikke får mulighet til å invitere familie + venner med den løsningen vi ønsker oss mest (på et spesifikt hotell med tre-retters). Vi vurderer nå å ha bryllupet på opprinnelig tenkt sted men kun ha nærmeste familie + de aller nærmeste vennene - eller å invitere alle men å ha det på et billigere sted med catering. Da blir det ikke det bryllupet vi har sett for oss, men vi får inkludert absolutt alle.. 
Hvordan ville dere tenkt? Er det et must å invitere «alle», eller holder det med åpen kirke og et intimt bryllup med familie isteden..? Uff, er så vanskelig :( 

Anonymkode: b6dcf...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lett valgt intimt bryllup. Dere gifter dere ikke for andre og det viktigste er at det blir et opplegg dere er fornøyd med. Bare pass på å ha et klart skille på hvem som er nærmeste familie og venner. Slik det ikke er noen som føler seg utenfor. Isåfall bør det heller strammes mer inn for skillet sin del. 
Og så trenger man ikke å annonsere åpen vielse. Føler det blir litt sånn «meg, meg, meg». Tenker at de som er nærme nok dere, som ikke er invitert til feiring etterpå og som ønsker å være der under vielsen kommer til å komme og får med seg dato og tid uten annonsering. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva dere ønsker. Hva er viktigst? Få bryllupsfesten på stedet dere ønsker eller å feire med alt av venner og familie?

Anonymkode: cc046...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde spart pengene hvis dere egentlig ikke er riktig fornøyd noen av forslagene. 

Anonymkode: 569dc...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...