AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Jeg ønsker å returnere en vare jeg har kjøpt på nett, til en fysisk butikk. Det står at butikken kun kan tilbakebetale beløpet til kortet som er benyttet ved nettkjøpet. Men pga noen andre må returnere varen for meg, så er det store spørmålet: Må personen som returnerer varen ha mitt debetkort tilgjengelig, eller kan butikken reversere transaksjonen kun ved hjelp av fakturaen? Hvis noen har vært borti lignende situasjoner, så hadde det vært interessant å vite hva butikken forlangte. Anonymkode: 5a0ba...6c8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Det står jo forklart i teksten din når du skriver reglene denne nettbutikken har for returnering av varer, « Det står at butikken kun kan tilbakebetale beløpet til kortet som er benyttet ved nettkjøpet.» Altså må den som returnere varen ha med det kortet som ble brukt. Anonymkode: 3a728...fab 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Trenger de pinkoden også da? Anonymkode: 5a0ba...6c8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Trenger de pinkoden også da? Anonymkode: 5a0ba...6c8 Ja. Anonymkode: cf42d...c2b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger de pinkoden også da? Anonymkode: 5a0ba...6c8 Nei ikke ved tilbakebetaling, det har i hvertfall ingen av våre kunder noen gang trengt å taste når de skal ha penger tilbake. Har heller aldri trengt å taste pin kode ved retur selv i andre butikker. Anonymkode: 3a728...fab 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Er ju forskjellig fra butikk til butikk alt etter hvordan system de har. Vi kan returnere til hvilket som helst kort og uten pin. Men du må ju forholde deg til det som står iforhold til aktuell butikk, eventuelt ring å hør om det er nødt til å være samme kort. Anonymkode: d0feb...7eb
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Hvilken butikk gjelder dette? Anonymkode: d0feb...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå