AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Når har dere mest ekstraslag på hjerte,dere som sliter med det? Hva gjør dere når dere har det å skal trene,er ikke det ubehagelig? Får det mest av stress/angst selv Anonymkode: fddf8...ffd
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Kan merke det til tider. Men mest når jeg er i ro og kjenner godt etter. Trening har faktisk hjulpet meg masse når det kommer til dette, og generell helseangst. Når jeg klarer å gjennomføre harde treningsøkter så er jeg faktisk frisk og sterk. Og engster meg generelt mye mindre når jeg er i ro. Anonymkode: cfdde...1b4 1
Anonym21345 Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan merke det til tider. Men mest når jeg er i ro og kjenner godt etter. Trening har faktisk hjulpet meg masse når det kommer til dette, og generell helseangst. Når jeg klarer å gjennomføre harde treningsøkter så er jeg faktisk frisk og sterk. Og engster meg generelt mye mindre når jeg er i ro. Anonymkode: cfdde...1b4 Har du det imens du trener da? Eller etter pulsen har økt litt pga trening,såg du på det som skummelt?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Syns det blir bedre når jeg trener. Hjertet slår jevnere da. Kjenner det mest og syns det er mest ubehagelig når jeg er i ro. Anonymkode: 16cea...8fa
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 Anonym21345 skrev (20 minutter siden): Har du det imens du trener da? Eller etter pulsen har økt litt pga trening,såg du på det som skummelt? Jeg har merket det en sjelden gang på trening, ja. Men det påvirker ikke formen, så jeg bare ignorerer det. Det er ikke farlig, det har jeg fått bekreftet av lege. Anonymkode: cfdde...1b4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Hvis jeg drikker mye kaffe. Og stresser. Anonymkode: 09cb1...85c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Hadde det når som helst før jeg fikk medisiner. Aldri når jeg trente da. Anonymkode: d345a...721
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 Ved mangel på søvn, gjerne over flere dager (flere døgnvakter på rad) 😔 Anonymkode: 9471f...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå