Gå til innhold

Når får dere ekstraslag på hjerte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere mest ekstraslag på hjerte,dere som sliter med det? Hva gjør dere når dere har det å skal trene,er ikke det ubehagelig? Får det mest av stress/angst selv

Anonymkode: fddf8...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan merke det til tider. Men mest når jeg er i ro og kjenner godt etter. Trening har faktisk hjulpet meg masse når det kommer til dette, og generell helseangst. Når jeg klarer å gjennomføre harde treningsøkter så er jeg faktisk frisk og sterk. Og engster meg generelt mye mindre når jeg er i ro. 

Anonymkode: cfdde...1b4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan merke det til tider. Men mest når jeg er i ro og kjenner godt etter. Trening har faktisk hjulpet meg masse når det kommer til dette, og generell helseangst. Når jeg klarer å gjennomføre harde treningsøkter så er jeg faktisk frisk og sterk. Og engster meg generelt mye mindre når jeg er i ro. 

Har du det imens du trener da? Eller etter pulsen har økt litt pga trening,såg du på det som skummelt?

Skrevet

Syns det blir bedre når jeg trener. Hjertet slår jevnere da. Kjenner det mest og syns det er mest ubehagelig når jeg er i ro. 

Anonymkode: 16cea...8fa

Skrevet
Anonym21345 skrev (20 minutter siden):

Har du det imens du trener da? Eller etter pulsen har økt litt pga trening,såg du på det som skummelt?

Jeg har merket det en sjelden gang på trening, ja. Men det påvirker ikke formen, så jeg bare ignorerer det. Det er ikke farlig, det har jeg fått bekreftet av lege. 

Skrevet

Hvis jeg drikker mye kaffe. Og stresser.

Anonymkode: 09cb1...85c

Skrevet

Hadde det når som helst før jeg fikk medisiner. Aldri når jeg trente da.

Anonymkode: d345a...721

Skrevet

Ved mangel på søvn, gjerne over flere dager (flere døgnvakter på rad) 😔

Anonymkode: 9471f...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...