AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #21 Skrevet 18. januar 2023 Hadde kjøpt ny Tesla, pga ladenettverket. Ikke pga bilen, som jeg ikke er overbegeistret for. Batterikvakitet og kapasitet, sammen med ladenettverk derimot, er superbt. Anonymkode: 28f80...54d
newman01 Skrevet 18. januar 2023 #22 Skrevet 18. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hadde kjøpt ny Tesla, pga ladenettverket. Ikke pga bilen, som jeg ikke er overbegeistret for. Batterikvakitet og kapasitet, sammen med ladenettverk derimot, er superbt. Anonymkode: 28f80...54d Du veit at du kan kjøpe VW, BMW, Rolls Royce, Ford, Volvo, NIO, Kia, Nissan eller noen av de andre bilmerkene og lade på en Tesla-lader..? Du må bare ha en telefon som støtter apper
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #23 Skrevet 18. januar 2023 Jeg (uten bilkunnskaper!) er volvo tilhenger. Meeen etter å lest litt om Tesla modell y, synes jeg den virker som et godt valg. Volvo elbilen jeg liker har en startpris på 600 000(ny), mens det er mulig å få en 2021/22 modell tesla til ca 430-450 000. Begge har 4wd og er trafikksikre. Eller? Synes dog teslaen er stygg🫣😬😆Men hva er det jeg ikke forstår hehe? Anonymkode: 22250...88c
Tomas77 Skrevet 19. januar 2023 #24 Skrevet 19. januar 2023 Med de prisene du får en Tesla y for nå så er det egentlig ingen debatt om du trenger å bytte umiddelbart. Nå må jo Mercedes, Audi og de andre svare på dette så jeg hadde ventet en 2-3 måneder hvis du har mulighet så er det kanskje en større pool av alternativer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå