Gå til innhold

Tips til ny elbil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde kjøpt ny Tesla, pga ladenettverket. Ikke pga bilen, som jeg ikke er overbegeistret for. Batterikvakitet og kapasitet, sammen med ladenettverk derimot, er superbt.

Anonymkode: 28f80...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde kjøpt ny Tesla, pga ladenettverket. Ikke pga bilen, som jeg ikke er overbegeistret for. Batterikvakitet og kapasitet, sammen med ladenettverk derimot, er superbt.

Anonymkode: 28f80...54d

Du veit at du kan kjøpe VW, BMW, Rolls Royce, Ford, Volvo, NIO, Kia, Nissan eller noen av de andre bilmerkene og lade på en Tesla-lader..? Du må bare ha en telefon som støtter apper

Skrevet

Jeg (uten bilkunnskaper!) er volvo tilhenger. Meeen etter å lest litt om Tesla modell y, synes jeg den virker som et godt valg. Volvo elbilen jeg liker har en startpris på 600 000(ny), mens det er mulig å få en 2021/22 modell tesla til ca 430-450 000. Begge har 4wd og er trafikksikre. Eller? Synes dog teslaen er stygg🫣😬😆Men hva er det jeg ikke forstår hehe?

Anonymkode: 22250...88c

Skrevet

Med de prisene du får en Tesla y for nå så er det egentlig ingen debatt om du trenger å bytte umiddelbart. Nå må jo Mercedes, Audi og de andre svare på dette så jeg hadde ventet en 2-3 måneder hvis du har mulighet så er det kanskje en større pool av alternativer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...