Gå til innhold

Fra ordinær og litt freak til classy lady og sexy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom fra et forhold med en forretningsdame med eget firma innen motebransjen, som alltid var særdeles velkledd. Alltid skjørt og høye hæler.

Så traff jeg en sosionom som var helt annerledes.

På privaten er hun  den mest sexy damen jeg har møtt. Hun liker å være en helt annen person enn i det daglige.

Andre som kjenner seg igjen?

Anonymkode: acc5d...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tittelen din henger ikke sammen med innlegget. Den virker å være motsatt? Men ingen av damene i innlegget blir egentlig beskrevet som verken "litt freak" eller ordinær. I tittelen er nr 2 classy og sexy, mens i innlegget er nr. 1 velkledd og nr. 2 er sexy.

Kjenner seg igjen i hva? Partnere med forskjellig personlighet og stil?

For noe rot

Anonymkode: e2975...e05

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, litt rotete.

Mente bare å spørre om det er  flere damer som er helt ordinær til hverdags, men som på privaten liker å framstå som en helt annen og sexy utgave av seg selv.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Nei, du er nok den eneste som har opplevd dette.

Skrevet

Nei dette er det nok kun du som har opplevd

Anonymkode: 8423d...fc9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, litt rotete.

Mente bare å spørre om det er  flere damer som er helt ordinær til hverdags, men som på privaten liker å framstå som en helt annen og sexy utgave av seg selv.

Når man er i det private, sånn hjemme om du vil, har man jo friere tøyler til å gå med det man vil, å oppføre seg slik man vil og er konfortabel, så vil anta det er mange som er mer seksuelle av seg hjemme, også fordi det er her man ofte har sex

Men vet ikke til hvilken grad du tenker på?

Åsså handler det jo litt om hvem man er privat med også, ikke at man ikke kan være snuskete på egenhånd

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å fremstå slik jeg føler meg best (som er mer glamorøs og sexy) hele tiden ikke forskjellig mellom privaten og andre ting 

Anonymkode: 426a2...78f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...