Gå til innhold

Noen her som har bortførte barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mor som fikk barnet bortført i 2014, har fått familie igjen og klart meg gjennom ptsd osv terapi .. mye traumer.  Har ikke mye kontakt med barnet mitt og lite hjelp fra norske myndigheter, kom på at kanskje det finnes noen støttegrupper for de som vært gjennom lignende?

Sliter stadig med dårlig samvittighet for å ikke ha mye kontakt med barnet, faren var veldig og ringer innemellom men vil ha mest mulig informasjon om meg og jeg føler som.jeg går gjennom en traumatisk opplevelse hver gang jeg snakker med faren, for å så få prate med datteren min i 5-10 min....

Anonymkode: cdd13...0fb

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er en mor som fikk barnet bortført i 2014, har fått familie igjen og klart meg gjennom ptsd osv terapi .. mye traumer.  Har ikke mye kontakt med barnet mitt og lite hjelp fra norske myndigheter, kom på at kanskje det finnes noen støttegrupper for de som vært gjennom lignende?

Sliter stadig med dårlig samvittighet for å ikke ha mye kontakt med barnet, faren var veldig og ringer innemellom men vil ha mest mulig informasjon om meg og jeg føler som.jeg går gjennom en traumatisk opplevelse hver gang jeg snakker med faren, for å så få prate med datteren min i 5-10 min....

Det var trist å høre, kanskje du heller får starte på nytt med en mann som kun har tilhørighet i norge uten slekt i utlandet? Så du kan få bli mor på nytt så kan heller jenta ta kontakt i voksen alder dersom hun får friheten til det.

Anonymkode: 3f5fc...099

Skrevet

Fryktelig trist å høre om sånne saker. 
Men hvorfor har ikke norske myndigheter villet hjelpe deg ? 
Sender en varm klem på veien ❤️

Anonymkode: 77b97...d83

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fryktelig trist å høre om sånne saker. 
Men hvorfor har ikke norske myndigheter villet hjelpe deg ? 
Sender en varm klem på veien ❤️

Anonymkode: 77b97...d83

De har men det finnes ikke utleveringsavtale 

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det var trist å høre, kanskje du heller får starte på nytt med en mann som kun har tilhørighet i norge uten slekt i utlandet? Så du kan få bli mor på nytt så kan heller jenta ta kontakt i voksen alder dersom hun får friheten til det.

Anonymkode: 3f5fc...099

Du tror virkelig man glemmer barnet man allerede har eller? Bare starte på nytt liksom? 

Anonymkode: 563b6...59a

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Nettopp pga historier som dette så hadde jeg aldri tatt sjansen på å barn med noen utenfra nordiske land, særlig ikke en muslim da ifg muslimsk lov så er barna fars eiendom

Jeg har egentlig ikke noe særlig gode råd å gi deg, men bryt i allefall ikke kontakt med barnet ditt. Minst mulig kontakt med barnets far og heller ta til takke med den tiden du får på telefonen sånn at barnet ikke glemmer deg helt. Forsikre barnet at du elsker der og at det ikke er du som har valgt barnet bort. Send brev og gaver. Dra å besøk barnet. Noen mulighet for at du kan flytte til det landet barnet bor i sånn at du kommer nærmere barnet og kan få samvær?

Etterhvert blir barnet eldre og der kan lettere kontakte deg uten å låne farens mobil. Men da er det viktig at du nå fremover ikke avskriver barnet

Anonymkode: 06984...9bd

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan du reise dit på ferie?

Skrevet
Just now, Duff said:

Kan du reise dit på ferie?

Vet jo ikke hvor de bor?

Skrevet

Så utrolig trist! Er barnet i et muslimsk land hvor det kan være farlig for deg?

Er det mulig å besøke barnet?

Det viktigste er å holde kontakt med barnet og minne barnet om hvor mye du elsker barnet og hvor mye du savner å være sammen.

Jeg håper dere møtes oftere og kan være sammen når barnet blir myndig og kan bestemme selv. Men igjen - hvis barnet er i et muslimsk land, så er det ikke sikkert hun får reise alene ut av landet.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjempet med alt jeg kan for å få mest mulig tid med mitt barn.

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Drizzt said:

Så utrolig trist! Er barnet i et muslimsk land hvor det kan være farlig for deg?

Er det mulig å besøke barnet?

Det viktigste er å holde kontakt med barnet og minne barnet om hvor mye du elsker barnet og hvor mye du savner å være sammen.

Jeg håper dere møtes oftere og kan være sammen når barnet blir myndig og kan bestemme selv. Men igjen - hvis barnet er i et muslimsk land, så er det ikke sikkert hun får reise alene ut av landet.

Hadde jeg vært deg ville jeg kjempet med alt jeg kan for å få mest mulig tid med mitt barn.

Liker å tenke om du hadde vært meg hadde du vært like sliten...

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Anonymkode: 84727...9e3

Skrevet

Hvilket land er det?

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvilket land er det?

Tunisia

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tunisia

Hvor gammelt er barnet da?

Skrevet

Så hjerteskjærende 💔 Kan knapt tenke meg noe verre og det river i hjertet hver gang jeg ser noe om dette i media eller på tv. Forstår godt du er helt utslitt etter alle disse årene. Varme klemmer❤️ 

Anonymkode: 3cb31...958

• Hjerte 1
Skrevet

Dette bekreftet min skeptisk til muslimer 

Anonymkode: c1aa5...7b8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Liker å tenke om du hadde vært meg hadde du vært like sliten...

Selvfølgelig er det slitsomt å kjempe for sitt barn. Men har du valg? Kan du la være å fortsette?

Vi har alle vårt å stri med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette bekreftet min skeptisk til muslimer 

Anonymkode: c1aa5...7b8

Nå får du gi deg, som om dette har noe med religion å gjøre og at folk fra andre religioner ikke har gjort og opplevd slikt som dette.

Anonymkode: 23d3f...9f2

• Liker 3
Skrevet

Sånn at det er sagt... Det må være helt for jævlig... 

Men du vet det er egne firmaer som jobber med å finne slike barn? Start en spleis. 

Anonymkode: ed182...d02

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nå får du gi deg, som om dette har noe med religion å gjøre og at folk fra andre religioner ikke har gjort og opplevd slikt som dette.

Anonymkode: 23d3f...9f2

Selvfølgelig har det alt med religion å gjøre. Snakk om å være ignorant.

Anonymkode: 4f265...dfb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...