Gå til innhold

Kroppskunst mot barnekreft 2023

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet noe om dette blir noe av i år? Klarer ikke finne ut av det.

Har spurt de på Facebook, men bare fått et automatisk svar om at de har mottatt meldingen, men får ikke noe mer svar enn det.

Redd for at dette kan bety at det kanskje ikke arrangeres i år?

Anonymkode: 29c1c...927

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjør ikke at barnekreft forsvinner, eller er det meningen at noen skal kjøpe disse malte kroppene og så går pengene til Kreftforeningen?

Jeg ville heller donert direkte til Kreftforeningen i stedet. Det hjelper jo ikke med marathon, sykkelrace eller hva det nå skal være.

Anonymkode: e54b3...b59

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Dette gjør ikke at barnekreft forsvinner, eller er det meningen at noen skal kjøpe disse malte kroppene og så går pengene til Kreftforeningen?

Jeg ville heller donert direkte til Kreftforeningen i stedet. Det hjelper jo ikke med marathon, sykkelrace eller hva det nå skal være.

Dette her er jo på ingen måte relevant til det jeg spør om? 

Men studioene som er med på dette arrangementet kjører en hel dag med små tatoveringer til 500 kroner, hvor hver krone går til dette formålet. Man kan vel både donere direkte, og indirekte, og samtidig få en ny tatovering? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Doner i så fall til barnekreftforeningen.

De fleste vet ikke at de er adskilte foreninger, og penger til Kreftforeningen kommer ikke nødvendigvis forskning på barnekreft til gode.

Det mangler mye penger på barnekreftområdet dessverre 😕 

Anonymkode: 70ed5...c32

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste vet ikke at de er adskilte foreninger, og penger til Kreftforeningen kommer ikke nødvendigvis forskning på barnekreft til gode.

Et helt enkelt google-søk viser at den kampanjen TS viser til går til Barnekreftforeningen. 

Hvorfor det skal være så dumt å spørre om en bestemt kampanje kan jeg ikke forstå. Alle vet at man kan gi penger, men her stilles det spørsmål om en bestemt hendelse som har til hensikt å samle inn penger. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 18.42):

Ikke bare forskning, men også oppfølging og tilbud til de som er rammet. Da min søster var syk så eide Barnekreftforeningen boliger i nærheten av sykehuset som man kunne låne. Da kunne hele familien flytte opp dit i perioder. Fantastisk tilbud.

Anonymkode: 8c383...534

• Liker 1
Skrevet

TS her! Vil bare oppdatere om at jeg har funnet ut av dette nå, og prosessen med å samle inn deltagende studioer er i gang.🥳

Synes dette er et flott tiltak å støtte, og på en fin måte! Har vært med på dette to ganger tidligere, og håper det blir flere. Supert å ha et minne på kroppen, og samtidig være med i de mange hundre tusen de samler inn på en sånn dag.❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...