AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Type sånn her? https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/slikkemaskin-fantasy-for-her/?perform=product Føles det omtrent som å bli slikket? Anonymkode: 26819...7bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Type sånn her? https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/slikkemaskin-fantasy-for-her/?perform=product Føles det omtrent som å bli slikket? Anonymkode: 26819...7bc Jeg har to - blant annet den du linker til. Den (begge jeg har) er tilnærmet udugelig - penger ut av vinduet Anonymkode: 9f06a...d96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Del Skrevet 14. januar 2023 Følger Anonymkode: 6b228...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 14. januar 2023 #4 Del Skrevet 14. januar 2023 Nei, tviler på at det er noe å ha på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følger Anonymkode: 6b228...a39 Ok. Anonymkode: 9f939...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har to - blant annet den du linker til. Den (begge jeg har) er tilnærmet udugelig - penger ut av vinduet Anonymkode: 9f06a...d96 Takk for svar. Hadde en liten mistanke om det. Ser den har fått gode tilbakemeldinger da Anonymkode: 26819...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Følger Anonymkode: 6b228...a39 Det kan du gjøre helt uten å annonsere det for oss andre Anonymkode: 9f06a...d96 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Takk for svar. Hadde en liten mistanke om det. Ser den har fått gode tilbakemeldinger da Anonymkode: 26819...7bc Ja, det var litt derfor jeg kjøpte den siden den hadde fått gode anmeldelser. Men jeg er nok mer enig i de som gir den en stjerne Anonymkode: 9f06a...d96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Del Skrevet 14. januar 2023 Skulle bare mangle om en ting skulle passe alle kvinner... Anonymkode: 29980...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg kjøpte den, og den funket ikke hos meg. Sendte den inn igjen Anonymkode: a3a9a...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 14. januar 2023 #11 Del Skrevet 14. januar 2023 Hadde aldri brukt penger på noe sånt. Da måtte det nesten følge med en mann med puls. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #12 Del Skrevet 14. januar 2023 visp skrev (2 minutter siden): Hadde aldri brukt penger på noe sånt. Da måtte det nesten følge med en mann med puls. Enig, bare at det måtte vært en dame med puls istedenfor en mann. Skjønner ikke at folk gidder å bruke penger på sånt når man kan få oppleve det med et menneske som begjærer deg. Sexleketøy er veldig sjeldent like bra som ekte vare. Anonymkode: 1c5b1...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 14. januar 2023 #13 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg er en slikkemaskin 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. januar 2023 #14 Del Skrevet 15. januar 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Del Skrevet 15. januar 2023 Hahaha 😄🤣 Slikkemaskin... 🤣 Anonymkode: f95ae...9b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Del Skrevet 15. januar 2023 Tror jeg heller tar meg en tur til slikkemaskinen min senere i dag 😛 Anonymkode: f026a...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. januar 2023 #17 Del Skrevet 15. januar 2023 😲 finnes det maskin for der også😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #18 Del Skrevet 15. januar 2023 Paramount skrev (15 timer siden): Jeg er en slikkemaskin 😉 Jeg prøver å bestille, men det går ikke? Anonymkode: bdee9...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #19 Del Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Enig, bare at det måtte vært en dame med puls istedenfor en mann. Skjønner ikke at folk gidder å bruke penger på sånt når man kan få oppleve det med et menneske som begjærer deg. Sexleketøy er veldig sjeldent like bra som ekte vare. Anonymkode: 1c5b1...db9 Et godt leketøy kan gi orgasmer ingen mann i verden er i nærheten av å kunne. Om ikke det er mannen som bruker leketøyet med deg selvfølgelig💃🏼 Menneskekroppen har begrensinger mange leketøy ikke har. Jeg vil egentlig snu det du sier. Når det gjelder orgasme og fysisk nytelse konkret, når «ekte vare» ikke opp til et godt leketøy. Anonymkode: fe1f8...a22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #20 Del Skrevet 15. januar 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Et godt leketøy kan gi orgasmer ingen mann i verden er i nærheten av å kunne. Om ikke det er mannen som bruker leketøyet med deg selvfølgelig💃🏼 Menneskekroppen har begrensinger mange leketøy ikke har. Jeg vil egentlig snu det du sier. Når det gjelder orgasme og fysisk nytelse konkret, når «ekte vare» ikke opp til et godt leketøy. Anonymkode: fe1f8...a22 Vel, deg om det. Når det gjelder hva en partner kan gjøre med tunga, for de av oss som syns akkurat det topper det meste, er det ingen mekanisk maskin som kan gjøre akkurat DET bedre enn den rette PERSONEN. Det er jo ganske selvforklarende! Som f.eks med tungekyss, det er ikke noe en kinesiskprodusert elektrisk dings kan simulere overbevisende. Det finnes også begrensninger leketøy har som et levende menneske IKKE har. Hilsen slikkefantast som selv liker å bli slikket. Anonymkode: 63774...fe0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå