Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble nylig slutt med typen. Det gjør ekstremt vondt. Vi lå lenge og koste og sa at vi elsket hverandre noen timer etter avgjørelsen ble tatt.

Årsaken var at han ikke var klar til å flytte sammen. Vi er 26 år og har vært sammen i to år. Jeg har følt meg klar for dette så lenge vi har vært sammen. Jeg spurte han rett ut om han så for seg en fremtid sammen med meg der vi bodde sammen. Han sa han var usikker.

Han sier han bryr seg om meg og vil holde kontakten. Dette er ekstremt vanskelig for meg da jeg så for meg at dette var typen jeg skulle gifte meg med.

Vet ikke helt hva jeg vil med denne posten. Har dere noen tips til hvordan jeg kan komme meg gjennom dette? Ekstra hardt når vi fortsatt elsker hverandre og egentlig ønsker å være sammen. 

Noen som har opplevd noe liknende der dere endte sammen tilslutt? Dumt å tenke slikt, men sliter med å akseptere at det er over

Anonymkode: 02f3d...902

Skrevet

Jeg var i den situasjonen, men jeg var den som ikke ville flytte sammen. Jeg ga til slutt etter. Det året er det tyngste året i mitt liv. Jeg gikk heldigvis til slutt.

Beste er vel at dere kutter kontakten og finner en som dere deler tanker med.

Anonymkode: 14978...fe7

Skrevet

Jeg tenker vel helst at om man virkelig elsker noen, så ser man ikke for seg et liv uten dem. Forstår enormt godt at dette er vondt for deg. Men jeg tror virkelig at om han hadde elsket deg, så hadde han ikke vært usikker og gitt slipp på deg. 

Anbefaler deg for din egen del å ikke holde kontakten etterpå, det kan bli vondt for deg ❤️ Han kan ikke først gi slipp på deg, for så å forvente å «ha deg på vent» i tilfelle det skulle vise seg at gresset ikke var grønnere på den andre siden likevel. 

Anonymkode: 73419...470

Skrevet

Men altså.. ble det slutt fordi han ikke ville flytte sammen ? 

Anonymkode: 800e1...2b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men altså.. ble det slutt fordi han ikke ville flytte sammen ? 

Ja, har var usikker på fremtiden med meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, har var usikker på fremtiden med meg. 

Dere er unge enda, og er du sikker på at du ikke saboterte for deg sjøl i den saken? 
Mulig han tenkte på sin alder og at han ikke hadde lyst å kjøpe bolig og binde seg helt enda, men det behøver ikke å bety at han ikke er glad i deg ( elsker deg gir dem som bruker det utrykket) 
Om du stod for det du sa så burde du trekke deg helt unna han etterpå, og la han få tenke over valget sitt . 
Noen mennesker takler ikke dette påtrykket fra kjærester som må vite jevn og trutt at de er elsket, skal vi gifte oss, og når skal du fri ? feks.. 

Skrevet

Ringte han tidligere i dag. Hørte at han gråt og var lei seg. Vondt å høre på.

Jeg pleier ikke mase på han, men naturlig å ta det opp når vi er ferdige å studere og skal flytte til ny by. Litt rart å skulle bo hver for seg da

-ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ringte han tidligere i dag. Hørte at han gråt og var lei seg. Vondt å høre på.

Jeg pleier ikke mase på han, men naturlig å ta det opp når vi er ferdige å studere og skal flytte til ny by. Litt rart å skulle bo hver for seg da

-ts

Men hvorfor gråter han og er lei seg hvis han er veldig glad i deg ? 
Har du vært veldig sint på han eller er han livredd å ikke kunne klare å innfri forpliktelser? 

Skrevet

Å ikke være klar for et samboerskap betyr ikke nødvendigvis at han ikke elsker deg. Et forhold utvikler seg steg for steg. Han har ikke kommet til samboersteget enda. Og han vet ikke om det er dere resten av livet. Da jeg var 25, visste jeg det ikke. Da jeg var 26 visste jeg det. Det kunne liksågodt vært da jeg var 28 år. Tror vi hoppet litt fort i det, da. Men ble gravid så det var grunnen. Holdt sammen i 16 år da.

Anonymkode: c5752...d70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...