Kia83 Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Gikk gjennom en medisinsk abort etter MA i uke 9 (6) her hjemme i går. Fikk godt med smertelindrende så dette var tilnærmet smertefritt og ganske raskt unnagjort sett opp mot hva jeg hadde forventet. Det vil si jeg blødde rikelig de første 4-6 timene (både blod og slimrester) så avtakende utover kvelden. I dag har jeg sett kun noen få dråper i bindet. Flere som har sluppet så billig unna? Eller kan det hende at det ikke er helt fullført ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg tok medisinsk abort etter en veldig tidlig MA for en tid siden, gjorde det riktignok på sykehuset. Blødde "ferdig" i løpet av arbeidsdagen og så hadde jeg tilnærmet normal mens resten av uka. Så det kan nok hende du småblør i noen dager til. Anonymkode: e6dc3...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kia83 Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok medisinsk abort etter en veldig tidlig MA for en tid siden, gjorde det riktignok på sykehuset. Blødde "ferdig" i løpet av arbeidsdagen og så hadde jeg tilnærmet normal mens resten av uka. Så det kan nok hende du småblør i noen dager til. Anonymkode: e6dc3...59e Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå