AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Jeg vil ikke starte en gammel person som søker unge folk debatt, for er ikke det dette handler om. Men er man i bunn og grunn for gammel til å ha en seksuell fetisj når man har bikket 35. Ser her på g at noen mener man er for gammel til sex når man er så gammel 🤣 Anonymkode: e2bcd...f2f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Haha herregud Anonymkode: 6f4b5...58c 2 1
Gjest Paramount Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Fetisjer oppstår av påvirkning og utvikling. Håper for menneskehetens skyldt at ikke kvinner blir kjerring, og mannen gubbe, etter 35.
Gjest Warrior Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Haha nei, man blir aldri for gammel for hverken fetisjer eller sex. Aldri. Å heldigvis for det😍
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 Aldri hørt noen påstå at man blir for gammel til å ha fetisj. Anonymkode: 3525e...ca1
Rights Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 En fetisj forsvinner vel ikke med det første, med mindre man fjerner ballene da. Ideelt sett fjerner man ballene før puberteten, slik at man kan bli en sølvstrupe. Fetisjer blir da et ukjent fenomen.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Det fins hundrevis av fetisjer. Man er på generell basis aldri for gammel til å ha en fetisj, enten det er å like å bli sparket i ballene, tisset på, eller menn/damer med rødt hår. Men siden du selv trekker inn aldersforskjell her så ja, man er for gammel til å ha fetisj på unge jenter når man er over 35 år. Anonymkode: 20dbf...979 1 1
Snok1 Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 Jeg har kjennskap til flere av mine fetisjer i dag enn for 20 år siden. Har mer tid til å nyte, kjenner meg selv bedre og gir meg lettere hen. M(50+) 1
Polyester Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 For klarhet: Fetisj - noe du trenger i sex for å nyte sexen (feks du kan ikke komme og vil ikke ha sex uten å suge på føtter) Kink - noe du liker ekstra godt under sex men som ikke er nødvendig (feks du setter pris på en pen fot men du kan også glemme føttene) Man er vel aldri for gammel til å ha en fetisj eller kink, og nesten alle menn foretrekker kvinner på 19-20 uansett hvor gamle de er selv, så det er heller ikke uvanlig å like yngre kvinner. Men hvilken fetisj mente du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Skrevet 14. januar 2023 Det vanligste for mange er vel å bli mer pervers med årene? Når normal sex blir for kjedelig. Anonymkode: 5de75...4a6
Jdz Skrevet 14. januar 2023 #12 Skrevet 14. januar 2023 Polyester skrev (15 minutter siden): For klarhet: Fetisj - noe du trenger i sex for å nyte sexen (feks du kan ikke komme og vil ikke ha sex uten å suge på føtter) Kink - noe du liker ekstra godt under sex men som ikke er nødvendig (feks du setter pris på en pen fot men du kan også glemme føttene) Man er vel aldri for gammel til å ha en fetisj eller kink, og nesten alle menn foretrekker kvinner på 19-20 uansett hvor gamle de er selv, så det er heller ikke uvanlig å like yngre kvinner. Men hvilken fetisj mente du egentlig? Hva er egentlig opphavet til denne grafikken? Hvilke kilder er brukt? Jeg synes det virker litt random. 1
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 #13 Skrevet 14. januar 2023 (endret) Polyester skrev (17 minutter siden): For klarhet: Fetisj - noe du trenger i sex for å nyte sexen (feks du kan ikke komme og vil ikke ha sex uten å suge på føtter) Kink - noe du liker ekstra godt under sex men som ikke er nødvendig (feks du setter pris på en pen fot men du kan også glemme føttene) Man er vel aldri for gammel til å ha en fetisj eller kink, og nesten alle menn foretrekker kvinner på 19-20 uansett hvor gamle de er selv, så det er heller ikke uvanlig å like yngre kvinner. Men hvilken fetisj mente du egentlig? Hahaha 😂 Ler av grafen! Jeg og veldig mange andre kvinner i min alder og helt opp i 50 årene har jo omtrent akkurat begynt å slippe seg fri og nyte livet. De føler seg trygge og flotte. De har kontroll mm. Det ville ha vært tåpelig om menn ikke vet å utnytte det til sin fordel😉 Endret 14. januar 2023 av Fighter83 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #14 Skrevet 14. januar 2023 Jdz skrev (39 minutter siden): Hva er egentlig opphavet til denne grafikken? Hvilke kilder er brukt? Jeg synes det virker litt random. Den kommer visstnok fra det amerikanske datingnettstedet okcupid, som har gitt ut mye data og grafikk gjennom årene. Mye av det blir tatt helt ut av kontekst, og sier ingenting om datamaterialet bak. Anonymkode: a75f6...104 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #15 Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (1 time siden): Hahaha 😂 Ler av grafen! Jeg og veldig mange andre kvinner i min alder og helt opp i 50 årene har jo omtrent akkurat begynt å slippe seg fri og nyte livet. De føler seg trygge og flotte. De har kontroll mm. Det ville ha vært tåpelig om menn ikke vet å utnytte det til sin fordel😉 For en enorm rar ting.. Er det først når kvinner opp i femtiårene begynner å slippe seg fri? Det er et paradoks at unge kvinner hevder de er så modne og "voksne" når de samtidig er så usikre.. Anonymkode: 82732...db2 1
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 #16 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For en enorm rar ting.. Er det først når kvinner opp i femtiårene begynner å slippe seg fri? Det er et paradoks at unge kvinner hevder de er så modne og "voksne" når de samtidig er så usikre.. Anonymkode: 82732...db2 Veldig mange gjør det først i 40-50 årene ja. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #17 Skrevet 14. januar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Det fins hundrevis av fetisjer. Man er på generell basis aldri for gammel til å ha en fetisj, enten det er å like å bli sparket i ballene, tisset på, eller menn/damer med rødt hår. Men siden du selv trekker inn aldersforskjell her så ja, man er for gammel til å ha fetisj på unge jenter når man er over 35 år. Anonymkode: 20dbf...979 Det mener jeg og. Mente at det ikke var det jeg tenkte på, angående om noen skulle tro det Anonymkode: e2bcd...f2f
Polyester Skrevet 14. januar 2023 #18 Skrevet 14. januar 2023 Fighter83 skrev (4 timer siden): Hahaha 😂 Ler av grafen! Jeg og veldig mange andre kvinner i min alder og helt opp i 50 årene har jo omtrent akkurat begynt å slippe seg fri og nyte livet. De føler seg trygge og flotte. De har kontroll mm. Det ville ha vært tåpelig om menn ikke vet å utnytte det til sin fordel😉 Grafen for kvinner ser annerledes ut 1
Gjest Paramount Skrevet 14. januar 2023 #19 Skrevet 14. januar 2023 Snok1 skrev (4 timer siden): Jeg har kjennskap til flere av mine fetisjer i dag enn for 20 år siden. Har mer tid til å nyte, kjenner meg selv bedre og gir meg lettere hen. M(50+) Bra poeng. Fetisjer utvikles ofte parallelt med en mer nyansert smak. Detaljer som før ble oversett, kan få stor betydning, og blir gjerne til en slags fetisj.
Fighter83 Skrevet 14. januar 2023 #20 Skrevet 14. januar 2023 Polyester skrev (28 minutter siden): Grafen for kvinner ser annerledes ut Vinn vinn spør du meg 👏 Hvordan er det når man kommer over 60 år a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå