Heln Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Babyen er 8 måneder og har blitt ammet frem til nå. Spiser godt med grøt, middagsmat og brødskiver. Men flaske har hun aldri tatt, og nå ønsker jeg sterkt å avslutte ammingen. Å forklare hvorfor gjør dette innlegget alt for langt, så bare stol på at avgjørelsen jeg tar er riktig for meg og mitt barn. Så, hvilken flaske? Hvordan få baby til å ta den? Hvilken mme liker de fleste?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Har du prøvd å gi flaske tidligere og slitt med at babyen ikke vil ha, eller spør du generelt om hvordan man tilvenner babyen flaske og mme? Anonymkode: 5cf04...28e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Du må nesten bare prøve forskjellige flasketyper. Hvilken, om noen, mme de liker varierer også, men det er vel stort sett nan og hipp som selges. Om barnet ikke liker mme går det an å prøve venne til flaske med morsmelk i feks. Så gradvis ha i mme..Mitt yngste barn tok aldri flaske eller smokk og spyttet ut alt av mme. Selv ikke da hun var med pappaen i flere timer godtok hun flaske. Anonymkode: 89240...413
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Når baby er såpass stor og ikke har tatt flaske tidligere, kan det godt hende det fungerer bedre med tutekopp. Verdt å prøve. Hva bruker baby til å drikke vann (siden hen spiser såpass med fast føde)? Anonymkode: 09440...7b7 2
Heln Skrevet 14. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd å gi flaske tidligere og slitt med at babyen ikke vil ha, eller spør du generelt om hvordan man tilvenner babyen flaske og mme? Anonymkode: 5cf04...28e Har prøvd flere ganger tidligere uten hell, men nå ønsker jeg tips for å virkelig få det til.
Skyblue7 Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Mine har tatt standard flaske med en gang, de rynket ikke på nesa en gang. De likte godt å få mer mat fort ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Du må nok ut av huset, noen andre bør prøve å gi. Pass på at barnet er sulten, men ikke helt hysterisk etter mat… eventuelt ha litt vaniljesukker på tuten Anonymkode: 96e93...098
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå