Gjest Gorgonzola Skrevet 18. desember 2005 #21 Skrevet 18. desember 2005 Med fare for å tråkke trådstarter på tærne her; ble ikke dette en litt sånn Dilbert diskusjon? Kjemi er vel stikkordet her, treffer du en/ei som er "på linje" med deg selv hva seksuelle preferanser angår (eksempelvis hyppighet, fetisjer, åpenhet og så videre) er sjansen relativt stor for at du blir vurdert som "god i senga". Motsatt blir det da værre, men som flere har sagt: Et viktig poeng er også hvor godt man kjenner hverandre/stoler på hverandre. ONS kan fort bli kjipe greier som i bunn og grunn handler om selvbekreftelse og dekking av egne (impulsive) behov, en kjæreste man kjenner og har vokst sammen med er et bedre utgangspunkt for god og varierende sex.............. tror jeg da
Caramba Skrevet 18. desember 2005 #22 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Hvorfor tror trådstarter egentlig at det bare er menn og gutter som er opptatt av hvordan de er i senga? Jenter kan være mestre i å analysere det meste og jeg kan love deg at mange av oss også vurderer nøye hvordan våre prestasjoner er i senga, hvordan vi tar oss ut og om partneren er fornøyd. Særlig når man er ung og usikker, som sikkert også gjelder for menn. Endret 18. desember 2005 av Caramba
Gjest Mito24 Skrevet 19. desember 2005 #23 Skrevet 19. desember 2005 Uten å overdrive, vil jeg påstå at jeg er verdens beste, omtrent en million ganger bedre enn nummer to.
Annie Skrevet 19. desember 2005 #24 Skrevet 19. desember 2005 Uten å overdrive, vil jeg påstå at jeg er verdens beste, omtrent en million ganger bedre enn nummer to. ← Og nummer 2 er det du som har lært opp?
Gjest Gjest_caramba_* Skrevet 20. desember 2005 #25 Skrevet 20. desember 2005 Jeg vil si at jeg er god i senga...ikke fordi jeg får høre det hele tiden(eller i tidligere forhold), men fordi de alltid kommer tilbake for mere
Derrier Skrevet 21. desember 2005 #26 Skrevet 21. desember 2005 Dette blir vel litt smak og behag. For meg som mann er en kvinne god hvis hun er klar for å eksperimentere. Med meg selv vet jeg egentlig ikke. For en dame som liker å bli slikket er jeg god, og jeg er ganske så eksperimentell. Men jeg er neppe typen til å jokke damer til nye høyder.
*melis* Skrevet 21. desember 2005 #27 Skrevet 21. desember 2005 Jeg er dritdårlig i senga! Tror jeg må være alle menns verste mareritt! Men likevel kommer de løpende tilbake, menn er rare
Gjest Gjest_knut_* Skrevet 24. desember 2005 #28 Skrevet 24. desember 2005 Hellu! Jeg er god! jeg tror det har noe med at jeg aldrig har vært usikker, ikke at jeg hviste hva det ville si å ha sex de første gangene, men jeg har altid vært nyskjerrig og nyter menn, sex og min egen kropp. jeg er mere usikker på vei ut av klærene en når jeg først har kommet ut av dem, da har jeg jo ikke noe å skjule sant? å nei er ikke den perfekte kroppen her. slipp hemningene løs! og ja jeg stoler på at når en gutt sier det til meg, og da ikke nødvendivis kjæresten.. ikke utro men man har jo sex som singel også. Ikke alle selvsakt men man merker når folk mener noe, å hvorfor gidde å gjenta ting, hvis det ikke stemmer?? Jeg har aldrig sakt til en gutt at det var drit bra hvis det ikke var det. Men så vil jeg legge en myte død da, som det virker som gutter tror blint på og det er teknikk, ærlig talt jeg kan ikke si at jeg husker hva mine forskjellige partnere har gjort som gjør at sex blir bra eller super bra... det er KJEMI somm teller, er den rette kjemien der for begge blir man automatisk super elsker, fordet man tenner på hverandre. å jeg har aldrig møtt noen som er dårlige! Ja jeg har erfaring. Jeg tror man er god i sengen hvis man klarer å glemme komplekser, gleme å tenke på teknikk, utholdenhet og hvordan kroppen ser ut mens man holdr på. Hvis man nyter å være naken og i den situvasjonen man er i og nyter værandre, å være vare på signaler til den andre.. ja så blir det bra. Rett og slett slutte å lage så mye stress rundt sex. ← eEr så enig med deg vil bare slenge på for meg er det riktig å se på henne nyte hene helt ut till lillefingeren til og med tilbe hele den vakre kroppen som den er mage valker her og der betyr ingen ting det er bare vakkert på en du liker,det er dyrkelsen av henne som teller for meg elske litt holde opp en stund så på an igen kyss stryking egge opp for å så stoppe av igen litt og bygge opp en vanvittig spenning og kåthet slik att det går for oss til slutt nesten bare av og se på hverandre wow det svinger for meg det.Det er også av og til helt topp med en rå kjapp en der og da som er over på 4 min hvorsomhelst.Men favoritten er dyrke og tilbede den herlige jenta jeghar med min totale hengivelse taknemlig for att alle kvinner er så vakre skapninger som gir meg slik stor glede i livet.
Gjest christineemily Skrevet 27. desember 2005 #29 Skrevet 27. desember 2005 Har selvtillitt nok til å si at jeg er god! Det fungerer tilfredstilende for begge parter . Har ikke alltid vært god, pga mange ting, men tok meg selv i nakken, lærte meg å slappe av og eksprimentere. Gøy vettu ! Og så lenge man er i et langvarig forhold kommer det jo nesten av seg selv hvis man klarer å snakke sammen.
Gjest Erfaren mann Skrevet 28. desember 2005 #30 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har ligget med en 16 år gammel jomfru som var bedre i senga enn ei hore som hadde 20 års erfaring. Mengde og antall partnere har altså ikke noe å si spør du meg. Det som teller er hvor kåt og opphisset du er når du skal ha sex. Da tenmker du ikke, gjør alt på instinkt og helt naturlig og perfekt.
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #31 Skrevet 28. desember 2005 Jeg fikk det avkreftet at jeg trodde jeg var bedriten iallfall. Fordi jeg liker best å bli brukt i senga og gi han kontrollen, så da er det ganske vanskelig å gjøre mer, men han sa det var sånn han også likte det.
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 29. desember 2005 #32 Skrevet 29. desember 2005 Jeg er så god i senga at til og med naboene tar seg en røyk etter at jeg min samoer er ferdig!
Annie Skrevet 30. desember 2005 #33 Skrevet 30. desember 2005 Jeg er så god i senga at til og med naboene tar seg en røyk etter at jeg min samoer er ferdig! ← Er du naboen min?
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #34 Skrevet 30. desember 2005 Jeg er ikke sikker, jeg. Jeg kan være både elendig og dritgod - det kommer an på kjemien jeg har med vedkommende. Får si at jeg er middels god i senga da, som gjennomsnitt.
Gjest Gjest_Harry_* Skrevet 30. desember 2005 #35 Skrevet 30. desember 2005 Er du naboen min? ← Kanskje det
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #36 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har ligget med en 16 år gammel jomfru som var bedre i senga enn ei hore som hadde 20 års erfaring. ← Horer er vel ikke så opptatt av å være gode i senga? De lar deg vel bare slippe inn...
Hu i Svingen Skrevet 30. desember 2005 #37 Skrevet 30. desember 2005 "It takes two to tango".← Er nok tålelig bra, til tider enda bedre, men det er jo for mye å forvente at hver eneste gang skal være bedre enn den forrige. Det hadde vært bare slitsomt. Selvtillit, og evnen til å nyte og å gi nytelse hjelper vel et godt stykke på vei.
Annie Skrevet 30. desember 2005 #38 Skrevet 30. desember 2005 Jeg er så god i senga at til og med naboene tar seg en røyk etter at jeg min samoer er ferdig! ← Er du naboen min? ← Kanskje det ← Da skjønner jeg hvorfor jeg røyker så mye! Det er DIN FEIL!!! SLUTT MED DEN PULINGA!!!!!
org Skrevet 3. januar 2006 #39 Skrevet 3. januar 2006 Til vanlig er jeg god, tror jeg. Men noen ganger er jeg rett og slett dårlig. Det er hvis jeg egentlig ikke har lyst på sex, men "gir meg" - gir han et barmhjertighetsnummer fordi at han er kåt, og ikke jeg. Av og til blir jeg kåt av barmhjertighetsnummeret, og vi får ei hyrdestund uten sidestykke...
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #40 Skrevet 4. januar 2006 Blir nok oppfattet som god i senga ja. Årsaken til det tror jeg er at jeg er svært lettent, nyter sex og får lett og ofte de mest intense orgasmer. Det får jo mine partnere til selv å føle seg bra, derfor synes de jeg er bra! Har kun gått til sengs med gutter jeg har hatt skikkelig kjemi med også da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå