Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på 6 mnd vokser snart ut av både babystolen og bilstolposen. Har kjøpt BeSafe Stretch som neste stol, og tenker snart det er greit å bytte. Jeg syns det er veldig greit med bilstolpose slik at jeg slipper å kle på så mye. Hva bruker dere andre i barnestol? Ser for meg at han bare vil sparke av et eventuelt teppe

Anonymkode: 95892...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi varmet opp bilen og hadde på eventuelt ull/ fleece 

Skrevet

Du får bilstolposer opp til 1 år hvertfall, så hvis du liker det så invester i det. 

Anonymkode: 07945...055

Skrevet

Easygrow har bilstol pose som passer til, husker ikke riktig men vel en 3-4 år i hvertfall. Problemet her er at bilstolen står i bilen, hvor bilstolposen naturlignok ligger fast, så over halve poenget er jo borte - da det er uten for hus og bil man beskytter for. Inni bilen blir det fort varmt, det er ikke trekk og vind eller regn. Klær må på uansett, hvis ikke du skal løpe med babyen i armene og et pledd surret rundt dere til/fra bilen. 

Anonymkode: ae429...39e

Skrevet

Vi har valgt å ikke ha bilstolpose. Tar på ungen ulldress, lue og votter, og går ut i oppvarmet bil. Har fortsatt det første setet, og har ikke følt på behovet for bilstolpose. Men det er jo også forutsatt at man har en bil som kan forvarmes

Anonymkode: 508cc...671

Skrevet

Hva med vognpose? De er ganske lange så kan vel brukes lenge 

Anonymkode: c3d4f...768

Skrevet

Bilstolposen vår er fortsatt i innpakningen sin, gutten vår trives helt fint med fleece og teppe 😊

Skrevet

Bruker ullteppe, og har på et tynt lag ull på babyen utenpå det hun ellers har på seg (enten tynn ulldress eller tynn ullgenser).

Har ikke noe problem med at teppet blir sparket av. Men hvis det er et problem for dere (kanskje lurt å prøve først), kan det være et tips å bruke et vanlig ullteppe (ikke babyteppe) som du bretter. Da blir det litt tyngre og vanskeligere å sparke unna. Samtidig gjør det ikke så mye om det sparkes litt på ettersom det er større.

Anonymkode: 4b6fa...bd4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med vognpose? De er ganske lange så kan vel brukes lenge 

Anonymkode: c3d4f...768

De er ikke testet i bilstol ift sikkerhet 

Anonymkode: 52b16...516

Skrevet

Ingenting. Legger evt jakke/teppe over. Bilen blir jo fort varm 

Anonymkode: 625f7...059

Skrevet

Fordelen med å slippe å kle på så mye pga bilstolpose forsvinner når bilstolen står fast i bilen. Da må man uansett kle på så ungen ikke fryser utendørs på vei inn og ut av bil, både hjemme og der du skal.

Man må kle på minst til og med mellomlaget, ev. en jakke eller dress på vei fra/til bilen, men den må av/trekkes ned før barnet spennes fast. Så kan jakke eller et teppe legges over når barnet er spent fast hvis dere ikke kan varme opp bilen. Ingen tykke ytterplagg på under selene.

Det er enklere å legge over en jakke eller et teppe enn å prøve å få ungen nedi en bilstolpose - for ikke å snakke om de møkkete skoene😅 

Anonymkode: bcb12...073

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Easygrow sin bilstolpose, synes den var god i lengden og kunne brukes lenge. Super praktisk! En bil kan jo også være kjølig så det er jo ikke bare til og fra bilen ungen trenger varme.. Hver sin smak 🙂

Men sluttet å bruke den da ungen begynte å gå selv pga skitne sko osv. 

Anonymkode: 6df50...f2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...