Gå til innhold

Ville du vært utro?

Ville du vært utro?  

68 stemmer

1. 1. Ville du vært utro om du visste det ikke ville bli merket?

• Ja
      15
    • Nei
      53

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes monogame menn? Eller ville de fleste antagelig ha sex med andre dersom de fikk lov? Eller var sikre på å ikke bli oppdaget?

Ble litt nysgjerrig på dette etter å ha lest om Sossen Krogh i går. https://www.klikk.no/underholdning/sossen-krohg-lot-mannen-ligge-med-andre-kvinner-7237823
Mannen min er nok samme type. Og han har vært åpen om det. Han vil ikke være utro mot meg fordi han ikke vil såre meg, men han skiller mellom sex og kjærlighet. Han kunne gjerne vært swinger liksom. Og han har også sagt at jeg gjerne må ha sex med andre, så lenge jeg ikke kysser med dem eller det er noe mer.

Hvordan tenker andre menn rundt dette temaet? Og ville dere vært utro dersom dere var sikre på å ikke bli merket? Hva med dere kvinner?

Endret av Rosa Dartle
Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei, ville aldri vært utro. Er alt for trofast til å gjøre noe sånt. 

Skrevet

Så mye gnål og mas det er om utroskap her inne.

Bruk tiden deres på å tenke på noe mindre destruktivt da.

Anonymkode: cad6e...b8e

Skrevet

Selvsagt ikke, er bare svake mennesker som er utro

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke vert med på.

Åpent forhold er noe anna, om begge hadde hatt det fritt på hver sin kant.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke. Men jeg har vært med en annen mann etter å ha fått lov til det. Utrolig pirrende å komme hjem å fortelle om det, men ikke noe verdt uten at jeg kunne ha delt det med mannen. Sex er sex, liksom, det er bare bedre når det er med en jeg kjenner og som kjenner meg. Og aller best med en jeg elsker.

Men jeg liker bedre at vi er sammen med andre par de få gangene vi vil ha litt krydder.

Anonymkode: aad2d...42f

• Hjerte 1
Skrevet

Normale folk som ikke er såpass usikre at de legger hele sin selvverdi i seksuell eksklusivitet og at partner kun skal ha lyst på dem klarer jo å skille mellom sex og forhold/kjærlighet. Man er jo like glad i dama og forholdet selv om det finnes andre skamdeilige jenter å ligge med. 

Anonymkode: 32f2c...d9a

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Normale folk som ikke er såpass usikre at de legger hele sin selvverdi i seksuell eksklusivitet og at partner kun skal ha lyst på dem klarer jo å skille mellom sex og forhold/kjærlighet. Man er jo like glad i dama og forholdet selv om det finnes andre skamdeilige jenter å ligge med. 

Anonymkode: 32f2c...d9a

Veldig viktig å rakke ned på de som ikke er som en selv, ja. De er det noe veldig feil med. Klart det.

Anonymkode: 7bf26...c84

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vært utro med en fyr noen ganger. Han har gitt meg de beste orgasmene ever og jeg angrer ikke. Mulig jeg møter han igjen. Det handler om sex og vet vi aldri kunne blitt et par. Men velger å kysse da jeg liker det. Kunne nok gjerne vært i et åpent forhold/swinger, men er ikke det.

Anonymkode: f3bc1...3e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har vært utro med en fyr noen ganger. Han har gitt meg de beste orgasmene ever og jeg angrer ikke. Mulig jeg møter han igjen. Det handler om sex og vet vi aldri kunne blitt et par. Men velger å kysse da jeg liker det. Kunne nok gjerne vært i et åpent forhold/swinger, men er ikke det.

Hvorfor er du så feig at du ikke går fra mannen din først? Patetisk 

Skrevet
Rosa Dartle skrev (7 timer siden):

Finnes monogame menn? Eller ville de fleste antagelig ha sex med andre dersom de fikk lov? Eller var sikre på å ikke bli oppdaget?

Ble litt nysgjerrig på dette etter å ha lest om Sossen Krogh i går. https://www.klikk.no/underholdning/sossen-krohg-lot-mannen-ligge-med-andre-kvinner-7237823
Mannen min er nok samme type. Og han har vært åpen om det. Han vil ikke være utro mot meg fordi han ikke vil såre meg, men han skiller mellom sex og kjærlighet. Han kunne gjerne vært swinger liksom. Og han har også sagt at jeg gjerne må ha sex med andre, så lenge jeg ikke kysser med dem eller det er noe mer.

Hvordan tenker andre menn rundt dette temaet? Og ville dere vært utro dersom dere var sikre på å ikke bli merket? Hva med dere kvinner?

Nei aldri om jeg ville vært utro. TROFAST i ett forhold eller gå!

Anonymkode: db6ee...5db

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke fordra drittsekker som ikke kan gå før de hadde gjort noe sånt!

Du har deg ikke med andre når du er sammen med noen uansett hvor bra eller dårlig det står til! Da avslutter du forholdet først! 

Anonymkode: db6ee...5db

• Liker 2
Skrevet

Nei det genet har ikke jeg.

mann...

Anonymkode: 83262...f95

Skrevet

Kunne jeg lett ha vært. Rett og slett fordi jeg ikke bryr meg noe særlig 

Anonymkode: 5ff78...d8f

• Liker 2
Skrevet
Arild37 skrev (2 timer siden):

Hvorfor er du så feig at du ikke går fra mannen din først? Patetisk 

Hvorfor dømme så lett? Du kjenner ikke hele situasjonen kun 5 linjer her på KG. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor dømme så lett? Du kjenner ikke hele situasjonen kun 5 linjer her på KG. 

Jeg dømmer fordi ingenting forsvarer utroskap

Skrevet

Tidligere i livet hadde svaret vært JA.

Nå,nei.. Ville slitt med egen samvittighet.

Anonymkode: 95cd4...d49

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei det genet har ikke jeg.

mann...

Anonymkode: 83262...f95

Alle har det «genet» under rette forutsetninger.

Men tja.

Problemet er jo fortsatt at man selv vet det, og at det ikke føles spesielt bra. 

Anonymkode: 002be...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...