Gjest gjest Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 har fått en bok som jeg vet er kjøpt på tilbud. kan jeg få byttet denne. det er jo veldig kjedelig i ogmed at jeg fikk to, jeg kan da ikke noe for at det var tilbudsvare. jeg forventer jo bare tilbudsprisen tilbake. men kan denne byttes i sverige? på nordby senteret? de har jo norske bøker her.
Gjest Manic Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Varer skal byttest der de er kjøpt.
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Du kan ikke kreve å få byttet boken. Det er mulig butikken vil ta den i bytte mot noe annet dersom du har kvitteringen med deg.
Cupcake Skrevet 18. desember 2005 #4 Skrevet 18. desember 2005 Eller du kan gi den bort til noen i julegave??
Veslejenta Skrevet 19. desember 2005 #5 Skrevet 19. desember 2005 Da jeg var på Tanum, sa de at 2005 bøker ikke trengte byttelapp. Jeg ville prøvd meg i romjula, når så mange andre bytter bøker. Men det kommer jo an på hvilket år boka ble gitt ut, og hvor populær boka er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå