AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Del Skrevet 14. januar 2023 Hei Jeg sliter veldig med bakers cyste i det ene kneet. Har hatt det i 10 år. For rundt to år siden fikk jeg påvist bruskskader, som med stor sannsynlighet er årsaken til bakers. Jeg fikk da beskjed om at jeg trengte å trene tung styrketrening på beina. Nå har jeg trent tung styrketrening i 1,5 år, ca 3 ganger i uka. Og det har null effekt på plagene. Bakers cysten er like ille som den alltid har vært. Ønsker derfor å vurdere andre alternativer. Er det noen her som har erfaring med tapping av væske fra slik cyste, eller som har fjernet den med operasjon? Hvordan var effekten av dette i etterkant? Kom cysten tilbake? Er dette egentlig bare en midlertidig løsning så lenge bruskskadene er der? Interessert i å høre om alle erfaringer rundt dette. Anonymkode: c6d8f...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #2 Del Skrevet 15. januar 2023 Dytter denne opp, i håp om at noen kanskje har erfaring med dette. Anonymkode: c6d8f...e56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå