AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Noen som vet? Anonymkode: c2cb2...a58
svartkatt Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Sikkert fordi noen kunder kan være så sure og sinte, og få vil ha jobben å snakke med de? 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 svartkatt skrev (2 minutter siden): Sikkert fordi noen kunder kan være så sure og sinte, og få vil ha jobben å snakke med de? Men hva om kunde har et vanlig spørsmål? Det er jo rart at Lindex, Kappahl osv.har telefonnummer man kan ringe, men ikke H&M Anonymkode: c2cb2...a58 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Ser ut som at de ønsker at telefontrafikken skal gå til kundesenteret, ikke til butikkene direkte. Trolig fordi at de i butikkene skal ta seg av kundene i butikken, så kan kundesenteret hjelpe kunder som har spørsmål. Anonymkode: a537a...e39 9
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser ut som at de ønsker at telefontrafikken skal gå til kundesenteret, ikke til butikkene direkte. Trolig fordi at de i butikkene skal ta seg av kundene i butikken, så kan kundesenteret hjelpe kunder som har spørsmål. Anonymkode: a537a...e39 Samtidig sier kundesenteret "det vet jeg ikke, kontakt butikken" Anonymkode: c2cb2...a58 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 De har vel oppdaget gleden ved ansvarspulverisering de også. Anonymkode: 9f541...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Samtidig sier kundesenteret "det vet jeg ikke, kontakt butikken" Anonymkode: c2cb2...a58 Hva svarer de når du spør de om telefonnummer til butikken, eller om de kan sette deg over? Anonymkode: a537a...e39 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 Mens jeg skjønner ikke for mitt bare liv hvorfor noen har behov for å ringe butikken 🤭 Anonymkode: 8efc1...587 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mens jeg skjønner ikke for mitt bare liv hvorfor noen har behov for å ringe butikken 🤭 Anonymkode: 8efc1...587 Da anbefaler jeg på det sterkeste å starte med litt hjernetrim. Gjerne også forsøk å utforske fantasi og kreativitet også. Anonymkode: a537a...e39 8
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #10 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da anbefaler jeg på det sterkeste å starte med litt hjernetrim. Gjerne også forsøk å utforske fantasi og kreativitet også. Anonymkode: a537a...e39 Tja, du kan sjekke lagerbeholdningen på nett. Du kan så og si finne svar på hva enn det måtte være på nett, rimelig enkelt. Hvorfor må du snakke med de på telefonen? Det er jo en grunn til at det fases ut. Anonymkode: 8efc1...587 6
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #11 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva svarer de når du spør de om telefonnummer til butikken, eller om de kan sette deg over? Anonymkode: a537a...e39 At butikken ikke har telefonnummer Anonymkode: c2cb2...a58
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #12 Skrevet 14. januar 2023 De har eget kundesenter, de ansatte i butikken har mer enn nok å gjøre med kunder som kommer til butikken. Anonymkode: 39d53...ebc 2
mammahjarte Skrevet 14. januar 2023 #13 Skrevet 14. januar 2023 Om nokre år så trur eg ikkje telefonsupport finnest lenger.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #14 Skrevet 14. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: At butikken ikke har telefonnummer Anonymkode: c2cb2...a58 Har du forsøkt å sende e-post? Chat? Spurt de om de kan sjekke med butikken for deg? Alternativt så kan du besøke butikken en dag. Begynner jo å forstå hvorfor kundeservice ikke kan hjelpe deg, for du er ikke villig til å gi mye for å få svar, basert på denne tråden. Anonymkode: a537a...e39 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #15 Skrevet 14. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor må du snakke med de på telefonen? Anonymkode: 8efc1...587 Jeg må ikke det, men TS må. Jeg vet dessverre ikke hvorfor, men du kan jo forsøke å spørre vedkommende. Jeg har dessverre ikke noe kartotek over mulige spørsmål eller problemstillinger som kan dukke opp. Anonymkode: a537a...e39
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #16 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du forsøkt å sende e-post? Chat? Spurt de om de kan sjekke med butikken for deg? Alternativt så kan du besøke butikken en dag. Begynner jo å forstå hvorfor kundeservice ikke kan hjelpe deg, for du er ikke villig til å gi mye for å få svar, basert på denne tråden. Anonymkode: a537a...e39 Drit og dra. Du vet ingenting om hva jeg har "gitt" og bedt kundeservice om, men du kjenner meg, selvfølgelig Anonymkode: c2cb2...a58
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #17 Skrevet 14. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: men du kjenner meg, selvfølgelig Anonymkode: c2cb2...a58 Nei, du så ikke at jeg skrev "basert på denne tråden"? Jeg forholder meg til det du skriver, som ikke er mye. Bare hyggelig, ha en super og oppløftende dag videre. 🙏 Anonymkode: a537a...e39 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #18 Skrevet 14. januar 2023 Jobber ikke hos HM, men hos en annen klesbutikk. Gjør alt jeg kan for å ta telefonen, men kunder i butikk er alltid første prioritet. Holder jeg på med en kunde ute i butikk eller i kassa er det de som får min oppmerksomhet, telefonen kommer i andre rekke. De som har satt seg i bilen og dratt innom oss fortjener det. Anonymkode: 55b4e...a94 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #19 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobber ikke hos HM, men hos en annen klesbutikk. Gjør alt jeg kan for å ta telefonen, men kunder i butikk er alltid første prioritet. Holder jeg på med en kunde ute i butikk eller i kassa er det de som får min oppmerksomhet, telefonen kommer i andre rekke. De som har satt seg i bilen og dratt innom oss fortjener det. Anonymkode: 55b4e...a94 Se, dere har i hvert fall telefon man kan ringe. Husker jeg har snakket både med Lindex og Kappahl og fikk alltid god hjelp da jeg ringte. Det at man ikke har denne muligheten irriterer meg. Ikke alltid man har mulighet til å komme seg til en fysisk butikk. Hva om man er syk og ønsker å be dem om å vente å sende pakke i retur? Men man kan ikke.... Anonymkode: c2cb2...a58
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #20 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Se, dere har i hvert fall telefon man kan ringe. Husker jeg har snakket både med Lindex og Kappahl og fikk alltid god hjelp da jeg ringte. Det at man ikke har denne muligheten irriterer meg. Ikke alltid man har mulighet til å komme seg til en fysisk butikk. Hva om man er syk og ønsker å be dem om å vente å sende pakke i retur? Men man kan ikke.... Anonymkode: c2cb2...a58 Dersom pakken ligger hos posten eller i butikk kan du enkelt be om å utsette returen av varen. Det er det uansett ikke selve butikken som styrer. Hadde ikke hjulpet å snakke med noen i den fysiske butikken angående dette scenarioet. Du har fått en hentekode på sms/e-post regner jeg med? Gå på linken som fulgte med og utsett returen. Anonymkode: 8efc1...587 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå