Gå til innhold

Fritid/helg

Rødstrupa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjøre akkurat det jeg har lyst til der og da, så det kan variere For eksempel spille, trene, gå meg en tur om været tillater det, lage god mat, sosialisere med venner og ta en fest/reise på byen. 

Anonymkode: cf7cd...def

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se film, dokumentarer, serier, alt mulig på youtube, høre musikk, synge, lese, tegne, skrive, strikke, slektsforskning, ta bilder, kose med katter og snille hunder, gå tur, slappe av ute, kino kanskje, konsert, gjerne andre forestillinger, spise ute eller hjemme... Egentlig ganske mye, men hva jeg faktisk gjør er ikke helt det samme, av diverse grunner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i de siste ukene har livet vært så slitsomt at helgene har blitt brukt til å lade opp til ny uke igjen. Men ellers liker jeg å trene og går turer sammen med familie eller venner. Kan også synes det er koselig med en tur på cafe, om det ikke er stappfullt med folk der. Også liker jeg å lage god mat på helg, og gjerne bruke litt tid på matlaging og baking. 

Anonymkode: 9a177...b07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove ut, gå lange tur med hunden, game, se film, binge TV-serier, lage god mat, øl og YouTube... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene, gå tur, game, lage videoer til Youtube.

Anonymkode: 7add2...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...