AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Til en butikk, for eksempel Anonymkode: 14e1f...e60
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Tror aldri det har hendt faktisk. Anonymkode: fdf19...01c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Aldri, med mindre det er behov for det. Anonymkode: dc7db...a34
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 Kontakter kundeservice stadig vekk hvis jeg har dårlige kundeopplevelser. Er man i servicebransjen får man oppføre seg deretter. Anonymkode: 1de0f...d62
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 Kun ved enten ganske nye varer som ikke funker eller ved dyrere produkter som pc. Eller ved at internett eller liknende ikke fungerer Det er lenge mellom hver gang, men må si jeg fortsatt synes det er for mye. Anonymkode: cab27...339
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Kun hvis det er behov, hvorfor skulle jeg ellers kontakte dem? Anonymkode: 50a01...697
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 Ved behov. Men kundeservice blir stadig vanskeligere å få tak i. En periode var det mange som hadde kundechat, nå har de fleste erstattet den med chatbots som ikke forstår noe som helst. Anonymkode: 5c259...282
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Med unntak av nettleverandøren som står bak verdens mest shitty fiberforbindelse kan jeg knapt huske at jeg har kontaktet kundeservice. Anonymkode: 3dcc4...3fd
Million Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 Gjorde det senest to ganger for en uke siden og to uker siden. Begge tilfeller hadde jeg bestilt noe på nettbutikk, som viste seg å være feil ved da jeg mottok pakken hjemme. Da blir det henvendelse til kundeservice da, selvfølgelig. Litt spesielt at det skjedde to ganger på kort tid. Det kan jo ellers ta måneder og år mellom hver gang det er noe feil så man blir nødt til å kontakte kundeservice.
Phoenix Heart Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 Aldri hatt behov for å kontakte kundeservice.
Hjerte Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 Det gjør jeg om varen ikke er levert til forventet tid ved netthandel, om varen skal returneres og returordningen er så idiotisk at man må om kundeservice for å få det gjort og ellers om det er feil og mangler ved noe jeg har kjøpt. Jeg har aldri kontaktet kundeservice om butikkansatte og såkalte "dårlige kundeopplevelser". Er jeg misfornøyd med servicen handler jeg et annet sted, jeg har ikke noe behov for å skaffe meg selv ekstraarbeid ved å skulle fortelle om opplevelsen.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Kontakter kundeservice stadig vekk hvis jeg har dårlige kundeopplevelser. Er man i servicebransjen får man oppføre seg deretter. Anonymkode: 1de0f...d62 Bad Dobby! Anonymkode: 9b535...8a4
MortenMunkholm Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 Jeg kontaktet Norsk Tipping da jeg mente at feil lottotall ble trukket ut.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 ♥ skrev (15 minutter siden): Det gjør jeg om varen ikke er levert til forventet tid ved netthandel, om varen skal returneres og returordningen er så idiotisk at man må om kundeservice for å få det gjort og ellers om det er feil og mangler ved noe jeg har kjøpt. Jeg har aldri kontaktet kundeservice om butikkansatte og såkalte "dårlige kundeopplevelser". Er jeg misfornøyd med servicen handler jeg et annet sted, jeg har ikke noe behov for å skaffe meg selv ekstraarbeid ved å skulle fortelle om opplevelsen. TS her. Har kontaktet kundeservice pga "dårlig kundeopplevelse" kun én gang da det var virkelig ille 😀 Anonymkode: 14e1f...e60
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 Siste halvåret mange ganger. Denne uken fordi jeg fikk ett defekt produkt. Like før jul fordi jeg kjøpte en parfyme som luktet høgg (har brukt den typen i 10 år). 10-15 ganger i løpet av høsten for å få igjen penger etter sas-streiken. En gang før jul og en gang etter fordi det var noe feil med transaksjon på kredittkort. Hele året før det, ingen ganger. Året før det to ganger pga feil på pc. Så det varierer helt ekstremt, men jeg kontakter ved behov. Anonymkode: 44ce8...4cb
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 On 1/14/2023 at 10:28 AM, AnonymBruker said: Til en butikk, for eksempel Anonymkode: 14e1f...e60 Så å si aldri. Kundeservice er sjelden vare, men det har hendt jeg har måtte kontakte forsikringen via en kundebehandler. Utover det så er det sjelden vare, det meste går på automatikk. Jeg hadde retur på et defekt produkt i høst, men også der var i grunn prosessen uten "kontakt". Jeg skrev i et skjema hva som hadde skjedd, og fikk automatisk sendelapp og instruksjoner noen sekunder etterpå. Så det kan vel kvalifisere som en delvis kontakt, kanskje Anonymkode: ffcfd...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå