Gå til innhold

Hvor ofte kontakter dere kundeservice? 🙂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en butikk, for eksempel 

Anonymkode: 14e1f...e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri det har hendt faktisk. 

Anonymkode: fdf19...01c

Skrevet

Aldri, med mindre det er behov for det. 

Anonymkode: dc7db...a34

Skrevet

Kontakter kundeservice stadig vekk hvis jeg har dårlige kundeopplevelser. Er man i servicebransjen får man oppføre seg deretter.

Anonymkode: 1de0f...d62

Skrevet

Kun ved enten ganske nye varer som ikke funker eller ved dyrere produkter som pc. Eller ved at internett eller liknende ikke fungerer

Det er lenge mellom hver gang, men må si jeg fortsatt synes det er for mye.

Anonymkode: cab27...339

Skrevet

Kun hvis det er behov, hvorfor skulle jeg ellers kontakte dem?

Anonymkode: 50a01...697

Skrevet

Ved behov. Men kundeservice blir stadig vanskeligere å få tak i. En periode var det mange som hadde kundechat, nå har de fleste erstattet den med chatbots som ikke forstår noe som helst.

Anonymkode: 5c259...282

Skrevet

Med unntak av nettleverandøren som står bak verdens mest shitty fiberforbindelse kan jeg knapt huske at jeg har kontaktet kundeservice. 

Anonymkode: 3dcc4...3fd

Skrevet

Gjorde det senest to ganger for en uke siden og to uker siden. Begge tilfeller hadde jeg bestilt noe på nettbutikk, som viste seg å være feil ved da jeg mottok pakken hjemme. Da blir det henvendelse til kundeservice da, selvfølgelig.

Litt spesielt at det skjedde to ganger på kort tid. Det kan jo ellers ta måneder og år mellom hver gang det er noe feil så man blir nødt til å kontakte kundeservice.

Skrevet

Aldri gjort, såvidt jeg kan huske.

Skrevet

Aldri hatt behov for å kontakte kundeservice. 

Skrevet

Det gjør jeg om varen ikke er levert til forventet tid ved netthandel, om varen skal returneres og  returordningen er så idiotisk at man må om kundeservice for å få det gjort og ellers om det er feil og mangler ved noe jeg har kjøpt. 

Jeg har aldri kontaktet kundeservice om butikkansatte og såkalte "dårlige kundeopplevelser". Er jeg misfornøyd med servicen handler jeg et annet sted, jeg har ikke noe behov for å skaffe meg selv ekstraarbeid ved å skulle fortelle om opplevelsen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kontakter kundeservice stadig vekk hvis jeg har dårlige kundeopplevelser. Er man i servicebransjen får man oppføre seg deretter.

Anonymkode: 1de0f...d62

Bad Dobby! 

Anonymkode: 9b535...8a4

Skrevet

Jeg kontaktet Norsk Tipping da jeg mente at feil lottotall ble trukket ut.

Skrevet
♥ skrev (15 minutter siden):

Det gjør jeg om varen ikke er levert til forventet tid ved netthandel, om varen skal returneres og  returordningen er så idiotisk at man må om kundeservice for å få det gjort og ellers om det er feil og mangler ved noe jeg har kjøpt. 

Jeg har aldri kontaktet kundeservice om butikkansatte og såkalte "dårlige kundeopplevelser". Er jeg misfornøyd med servicen handler jeg et annet sted, jeg har ikke noe behov for å skaffe meg selv ekstraarbeid ved å skulle fortelle om opplevelsen.

TS her. Har kontaktet kundeservice pga "dårlig kundeopplevelse" kun én gang da det var virkelig ille 😀

Skrevet

Siste halvåret mange ganger.

Denne uken fordi jeg fikk ett defekt produkt.

Like før jul fordi jeg kjøpte en parfyme som luktet høgg (har brukt den typen i 10 år).

10-15 ganger i løpet av høsten for å få igjen penger etter sas-streiken.

En gang før jul og en gang etter fordi det var noe feil med transaksjon på kredittkort.

Hele året før det, ingen ganger. Året før det to ganger pga feil på pc.

Så det varierer helt ekstremt, men jeg kontakter ved behov.

Anonymkode: 44ce8...4cb

Skrevet
On 1/14/2023 at 10:28 AM, AnonymBruker said:

Til en butikk, for eksempel 

Så å si aldri. Kundeservice er sjelden vare, men det har hendt jeg har måtte kontakte forsikringen via en kundebehandler. Utover det så er det sjelden vare, det meste går på automatikk.

Jeg hadde retur på et defekt produkt i høst, men også der var i grunn prosessen uten "kontakt". Jeg skrev i et skjema hva som hadde skjedd, og fikk automatisk sendelapp og instruksjoner noen sekunder etterpå. Så det kan vel kvalifisere som en delvis kontakt, kanskje ;) 

Anonymkode: ffcfd...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...