AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Når man føler at man er blitt brukt? Hvordan klare å komme over det? Når den man har hatt det gøy med viser seg å bare ha hatt deg gøy på dine bekostninger? Det er en som står deg nærme, du blir nødt å se hver dag? hvordan få det bedre? Anonymkode: 7a031...062
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Når den man har hatt det gøy med du hadde det også gøy? Anonymkode: 9de16...119 2
svartkatt Skrevet 14. januar 2023 #3 Skrevet 14. januar 2023 Jeg har opplevd selv å kjenne på den følelsen mer og mer etterhvert som tiden går, selv om det var helt greit eller gøy der og da. Du må bare fokusere på det som var bra der og da, eller noe annet. Det er ikke noe poeng å henge seg opp i noe som har skjedd og du ikke kan gjøre noe med. Se framover og ikke bakover. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #4 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): du hadde det også gøy? Anonymkode: 9de16...119 Ja hadde det gøy helt til jeg skjønte jeg ble brukt. Anonymkode: 7a031...062
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 svartkatt skrev (24 minutter siden): Jeg har opplevd selv å kjenne på den følelsen mer og mer etterhvert som tiden går, selv om det var helt greit eller gøy der og da. Du må bare fokusere på det som var bra der og da, eller noe annet. Det er ikke noe poeng å henge seg opp i noe som har skjedd og du ikke kan gjøre noe med. Se framover og ikke bakover. Ja det er vel det jeg må. Jeg bare klarer ikke å fokusere på noe annet akkurat nå. Anonymkode: 7a031...062
ESFP Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja hadde det gøy helt til jeg skjønte jeg ble brukt. Anonymkode: 7a031...062 Hvilke forventninger hadde du som ikke ble oppfylt?
feliek54 Skrevet 14. januar 2023 #7 Skrevet 14. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er vel det jeg må. Jeg bare klarer ikke å fokusere på noe annet akkurat nå. Anonymkode: 7a031...062 Da tror jeg at du må gå til psykolog
herzeleid Skrevet 14. januar 2023 #8 Skrevet 14. januar 2023 I slike tilfeller er det kanskje greit å kjenne på den følelsen litt og reflektere over hva den prøver å fortelle en. Den beste måten å få noe ut av en sånn kjip opplevelse tror jeg er å ikke bare lære av den slik at en unngår gjentagelse, men også lære seg selv litt bedre å kjenne. Kanskje finner en at en rett og slett ikke er en "sånn jente", at en tabbe ikke endrer det og at det er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #9 Skrevet 14. januar 2023 Bli sint. Jeg har hatt x antall snegepartnere, men bare to hvor jeg har følt meg brukt. Jeg hadde ikke følelser for dem, men de behandlet meg på en slik måte at jeg følte meg dårlig. En hadde jeg sex med og så kneppet han på seg buksene og gikk. Han tok min skuffelse som interesse og skrev en lang melding som impliserte at jeg hadde følelser og at han valgte å avslutte det for ikke å såre meg, mens det eneste jeg reagerte på var at jeg ikke finner meg i et ligg og så bli forlatt rett etterpå. Han andre bare kjørte på full ego style i senga, da forstod jeg at han så på mine behov som underordnet. Møtte ingen av dem igjen. Så poenget står: bli arg, ikke Finn deg i å bli behandlet sånn og involver deg med hyggelige og sjenerøse menn uansett relasjon. Du skal omgås denne fyren hver dag, fokuser på andre ting og at han ikke er verdt din oppmerksomhet. Det beste du kan gjøre er å ikke la han få noen makt over tankene dine. Du kan også konfrontere ham hvis du vil og si det du mener og så gå videre hvis du trenger utblåsning. Anonymkode: 971f9...d83
Elaine Marley Skrevet 14. januar 2023 #10 Skrevet 14. januar 2023 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå